English

مصطفی طبیبی خبر داد؛

تعدیل روشنایی معابر شهرهای هرمزگان

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان گفت: روشنایی چراغ های معابر شهرها و جاده های بین شهری با هدف صرفه جویی در مصرف برق و کاهش پیک بار زمستان تعدیل می شود.

تعدیل روشنایی معابر شهرهای هرمزگان

 

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مصطفی طبیبی معاون بهره برداری گفت: باتوجه به در پیش بودن فصل زمستان و افزایش مصرف گاز برای مصارف گرمایشی مناطق سردسیر، تامین سوخت گاز نیروگاهها با چالش مواجه خواهد شد. 
طبیبی عنوان کرد: برای کاهش بار مصرفی برق در فصل زمستان همانند سال گذشته چراغ های روشنایی در معابر اصلی شهرها تعدیل یا به صورت یک در میان روشن می شود و درضمن با هماهنگی اداره های راهداری، چراغ های روشنایی جاده های بین شهری نیز تعدیل خواهد شد.
وی با اشاره به سرد شدن هوا واستفاده مشترکان از لوازم گرمایشی به ویژه آبگرمکن اظهار داشت: باتوجه به اینکه آبگرمکن در ردیف لوازم پرمصرف قرار دارد، مشترکان در استفاده از آن نهایت صرفه جویی را داشته باشند و فقط هنگام نیاز آبگرمکن را روشن و در سایر ساعات شبانه روز آن را خاموش کنند.
معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان در پایان گفت: تعرفه برق در سه ماه فصل زمستان به روال قبل باز می گردد و تخفیف 40 درصدی که در ماههای گرم سال اعمال می شد در این فصل حذف می شود. در این خصوص نیز مشترکان برای کاهش هزینه های برق مصرفی حداکثر صرفه جویی را در استفاده از لوازم برقی داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه