English

عارف نعیمی‌نیا:

معافیت گازبهای دو میلیون و ۱۰۰ هزار مشترک خوش مصرف در خراسان رضوی

مدیر مالی شرکت گاز خراسان رضوی بیان کرد: طرح تشویقی مدیریت مصرف گاز طبیعی از دی ماه پارسال اجرایی شده است و مشترکانی که مصرف گاز آن‌ها بالاتر از سقف پلکان باشد مشمول جریمه خواهند شد.

معافیت گازبهای دو میلیون و ۱۰۰ هزار مشترک خوش مصرف در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، عارف نعیمی‌نیا مدیر مالی شرکت گاز خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: در یک سال گذشته گازبهای دو میلیون و ۱۰۰ هزار مشترک خوش مصرف گاز در بخش خانگی و عمومی خراسان رضوی به مبلغ ۳۳۰ میلیارد ریال مشمول معافیت شده است.

نعیمی‌نیا در ادامه متذکر شد: طرح تشویقی مدیریت مصرف گاز طبیعی از دی ماه پارسال اجرایی شده است و گازبها و تمامی هزینه‌های مرتبط با آن شامل مالیات، عوارض ارزش افزوده و عوارض گازرسانی مشترکان کم‌مصرف با الگوی تعیین شده در سکونتگاه‌های دایمی شهری و روستایی و همچنین سکونتگاه‌های عشایری از ابتدای دی ماه پارسال رایگان است و این پاداشی است برای خانواده‌هایی که در مدیریت مصرف مشارکت می‌کنند.

مدیر مالی شرکت گاز خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: الگوی مشترکان کم‌مصرف در تمامی شهر‌های خراسان رضوی از نیمه فروردین تا نیمه آبان هر سال ۴۵ متر مکعب در ماه و در فصل سرد سال یعنی از نیمه آبان‌ماه تا نیمه فروردین سال به بعد ۲۰۰ متر مکعب در ماه است.

وی با اشاره به جریمه مشترکان پرمصرف در ادامه تاکید کرد: مطابق آخرین اعلام شرکت ملی گاز ایران، مشترکانی که مصرف گاز آن‌ها بالاتر از سقف پلکان باشد و در جدول تعرفه وارد پله چهارم و بعد از آن شوند هم مشمول جریمه خواهند شد.

نعیمی نیا در خاتمه تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با استفاده از سامانه تلفنی ۱۵۹۴ علاوه بر اطلاع از صورتحساب گاز مصرفی خود، نسبت به پرداخت آنی آن نیز اقدام کنند و مزیت این سیستم نسبت به سایر سامانه‌های پرداخت آنی، کسر فوری بدهی و امکان وصل مجدد جریان گاز بدون نیاز به پیگیری بعدی توسط شهروندان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه