English

خلیل قاسمی خبر داد؛

مهلت ۴۵ روزه شهروندان برای ثبت نام سیلندر گاز مایع در سامانه سدف

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در شانزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان از مهلت ۴۵ روزه شهروندان برای ثبت نام سیلندر گاز مایع در سامانه سدف در استان خبر داد.

مهلت 45 روزه شهروندان برای ثبت نام سیلندر گاز مایع در سامانه سدف

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، پیرامون بررسی مشکلات نحوه توزیع کپسول‌های گاز مایع ضمن اشاره به نزدیک شدن به فصل سرما و محرومیت برخی مناطق از گاز شهری، اظهار داشت: با مدیریت صحیح، تمامی شهروندان فاقد گاز شهری، از گاز مایع برخوردار خواهند شد.
قاسمی بیان کرد: توزیع گاز مایع اگر به صورت دقیق و با نظارت فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها انجام شود مشکلی در توزیع و پخش آن نخواهیم داشت و همه افراد می‌توانند در موعد مقرر و با قیمت مصوب، کپسول گاز  مورد نیاز خود را تامین کنند.
وی با اشاره به نیاز مناطق صنعتی و اصناف به گاز مایع، گفت: میزان تخصیص گاز مایع متناسب با نوع و میزان مصرف، باید به گونه‌ای باشد که نیاز تمامی افراد برطرف شود.
دبیر کارگروه تنظیم بازار استان با اشاره به فرصت ۴۵ روزه شهروندان، از تمامی خانوارها، مراکز صنعتی، اصناف و تمام مصرف کنندگان خواست برای ثبت نام سیلندر گاز مایع در سامانه سدف هر چه سریعتر اقدام کنند.
وی در پایان افزود: با توجه به قیمت مصوب کپسول گاز مایع به نرخ ۱۶۷ هزار ریال شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در قیمت مذکور مراتب را به سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه