English

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر:

مدیریت پارک جنگلی صفارود رامسر به بخش‌ خصوصی واگذار شد

دیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر با اشاره طرح واگذاری مدیریت پارک‌های جنگلی در غرب مازندران گفت: جلب مشارکت بخش‌خصوصی در کنار طرح‌های دولت برای اجرای برنامه های حفظ و حراست از منابع طبیعی و پارک جنگلی در اولویت کارهای این اداره قرار دارد و از آن استقبال می‌کنیم.

مدیریت پارک جنگلی صفارود رامسر  به بخش‌ خصوصی واگذار شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران عبدالرضا سنگاری اظهار داشت: با توجه به تنظیم و ابلاغ شرح خدمات مدیریت پارک‌های جنگلی کشور و در اجرای قانون برنامه ششم توسعه با عنایت به ماده سه قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، مدیریت، بهره‌وری و بهره‌برداری پارک جنگلی یادشده از طریق مزایده به بخش خصوصی واگذار شد.

وی ادامه داد: این پارک در سال 1377 در 8 کیلومتری جاده رامسر به جواهرده در حوزه آبخیز 30 رامسر به مساحت 56 هکتار احداث و با چشم اندازهای بی نظیرش یکی از جاذبه‌های گردشگری غرب مازندران و در اختیار هموطنان و همشهریان قرار گرفته‌ است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر با اشاره طرح واگذاری مدیریت پارک‌های جنگلی در غرب مازندران گفت: جلب مشارکت بخش‌خصوصی در کنار طرح‌های دولت برای اجرای برنامه های حفظ و حراست از منابع طبیعی و پارک جنگلی در اولویت کارهای این اداره قرار دارد و از آن استقبال می‌کنیم.

سنگاری اضافه کرد: با واگذاری پارک‌های جنگلی، بهسازی، بازسازی، زیباسازی و چابک‌سازی صورت می‌گیرد؛ چرا که با این واگذاری‌ها شاهد ایجاد تأسیسات زیرساختی در این پارک‌ها برای ارائه‌ خدمت بهتر به مردم هستیم.

وی بیان داشت: پس از احاله‌ مدیریت پارک‌های جنگلی ناظرینی از کارشناسان مجرب به‌ منظور نظارت بر اجرای صحیح کتابچه‌ طرح، بر عملکرد مجری نظارت می‌کنند تا مدیریت بهره‌برداری پارک به‌ درستی انجام گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه