English

فعالیت ۲۴ پایگاه علمی در استان یزد/ دستور کار راه‌اندازی و احیای مراکز رشد برای در استان یزد

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان یزد، گفت: اقشار دانشور از جمله دانش آموز تا اساتید دانشگاه‌ها، متخصصین، طلاب و روحانیون، جامعه پزشکی، فرهنگیان و دانشجویان در مجموعه بسیج و در قرارگاه علم و فناوری نقش‌آفرینی می‌کنند.

فعالیت 24 پایگاه علمی در استان یزد/ دستور کار راه‌اندازی و احیای مراکز رشد برای در استان یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید محمد میرقانعی رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان یزد عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به فعالیت 24 پایگاه علمی در استان یزد، گفت: اقشار دانشور از جمله دانش آموز تا اساتید دانشگاه‌ها، متخصصین، طلاب و روحانیون، جامعه پزشکی، فرهنگیان و دانشجویان در مجموعه بسیج و در قرارگاه علم و فناوری نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی به فعالیت مراکز رشد در استان یزد اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی و احیای مراکز رشد برای در استان یزد در دستور کار قرارگرفته و ان‌شاءالله با همکاری و انعقاد تفاهم‌نامه‌ها هستیم تا بتوانیم این مراکز را راه‌اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه 750 هسته در مباحث علمی مثل دانش، فناور، گفتمان ساز علمی و توانمند ساز در سطح استان یزد ایجاد شده است، اذعان داشت: این هسته‌ها به‌عنوان نقاط قوت بسیار خوبی در مجموعه بسیج علمی استان یزد حضور دارند.

میرقانعی با اشاره به برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری در استان یزد، افزود: آیین افتتاحیه این جشنواره از صبح روز یکشنبه در حسینیه ثارالله برگزار و تا روز دوم آذرماه ادامه دارد.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان یزد به اهداف جشنواره جهادگران علم و فناوری در استان یزد اشاره کرد و گفت: تقویت روحیه خودباوری علمی در بین فرهیختگان، شناسایی و تجلیل و تشویق و ترغیب سرآمدهای علم و فناوری در استان یزد، الگوسازی در سنین پایین و جوانان، هم‌افزایی و تعامل در بین اقشار دانشور، شناسایی استعدادهای علمی در استان و جریان سازی، گفتمان سازی و مطالبه گری‌های علمی و تخصصی از جمله اهداف مهم این جشنواره به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه این جشنواره از ابتدای تابستان آغاز شد، افزود: تا روز 20 آبان ماه مهلت زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره بود که بیش از 230 اثر ارسال شد و در اختتامیه نیز از نفرات برتر تجلیل به عمل می‌آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه