English

محمدحسن درخشان:

آغاز طرح واکسیناسیون خانه به خانه در مناطق کم برخوردار

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: اجرای این طرح برای افراد بالای ۶۰ سال که دز اول واکسن خود را دریافت نکرده اند اجرایی می‌شود.

آغاز طرح واکسیناسیون خانه به خانه در مناطق کم برخوردار

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدحسن درخشان مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: آغاز به فعالیت طرح واکسیناسیون خانه به خانه برای آن دسته از افرادی که امکان مراجعه به مراکز واکسیناسیون ندارند در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر مشهد در حال اجراست.

درخشان در ادامه این خبر افزود: در بسیاری از شهرستان‌ها تیم‌های سیار راه اندازی شده است تا واکسیناسیون برای افرادی که امکان مراجعه ندارند نیز انجام شود و تیم‌های سیار با حضور به درب منازل واکسیناسیون شهروندان را انجام می‌دهند.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین متذکر شد: شناسایی افرادی که انگیزه واکسیناسیون ندارند یکی از رویکرد‌های اساسی در اجرای طرح خانه به خانه است.

 وی در ادامه تاکید کرد: اجرای این طرح برای افراد بالای ۶۰ سال که دز اول واکسن خود را دریافت نکرده اند اجرایی می‌شود و ابتدای کار توسط بسیج جامعه پزشکی و با بهره گیری از توان ۱۰ دستگاه اتوبوس انجام شد که همچنان این اتوبوس در خدمت واکسیناسیون سیار قرار دارد.

 درخشان در خاتمه یادآور شد: همکاران بسیج جامعه پزشکی در ۸ پایگاه تجمیعی برای موضوع واکسیناسیون حاشیه شهر مشهد مشارکت دارند و سرعت بخشی به امر واکسیناسیون و واکسینه کردن افراد دارای بیماری زمینه‌ای از جمله مهمترین موضوعاتی است که در برنامه واکسیناسیون خانه به خانه دنبال می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه