English

آزمون آمادگی نجاتگران جمعیت هلال احمر بهاباد برگزار شد

رییس جمعیت هلال احمر بهاباد از برگزاری آزمون آمادگی جسمانی امدادگران و نجاتگران هلال احمر این شهرستان جهت شرکت در دوره تخصصی کوهستان خبر داد.

آزمون آمادگی نجاتگران جمعیت هلال احمر بهاباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ حسن رضاپور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد اظهار داشت: آزمون آمادگی نجاتگران این جمعیت با حضور ۹ نفر در ورزشگاه امام علی (ع) و با حضور ناظر اعزامی از استان یزد برگزار و با سنجش میزان آمادگی آنها  در حوادث بتوانند به نحو احسن امدادرسانی کنند. 

رئیس جمعیت هلال احمر بهاباد گفت: شرکت کنندگان توانایی و مهارت‌های خود را برای  شرکت در دوره های آموزش تخصصی امداد و نجات کوهستان سنجیدند و تقویت عناصر مهارت، سرعت، دقت و قدرت در عوامل امدادی و حفظ آمادگی از جمله دلایل برگزاری این آزمون بود.

وی با بیان اینکه آمادگی جسمانی و مهارت های امدادی تنها با تمرین منظم و عملی حاصل می شود و رقابت، انگیزه مناسبی برای تمرین ایجاد می کند، اضافه کرد: برگزاری آزمون های مهارتی می تواند شاخصه مناسبی برای سنجش آمادگی نیروهای امدادی باشد.

رضاپور یادآورشد: بالابردن سطح کیفی و کمی فعالیت های امدادی و تقویت توان امدادگران و نجاتگران در کنار دانش افزایی آنها همواره از اولویت‌های جمعیت است و با همین هدف هر سال کلاس ها و کارگاه های آموزشی و دوره‌های بازآموزی پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه