English

رونمایی از پوستر نخستین پویش مردمی «من یک شهر دارم» در یزد/ آغاز پویش من یک شهردارم

شهردار شهر میراث جهانی یزد پویش مردمی «من یک شهر دارم» را فرصتی مناسب برای افزایش حضور شهروندان در صحنه و اعتماد نسبت به مدیریت شهری عنوان کرد.

رونمایی از پوستر نخستین پویش مردمی «من یک شهر دارم» در یزد/ آغاز پویش من یک شهردارم

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد، ابوالقاسم محی الدینی شهردار شهر میراث جهانی یزد در مراسم رونمایی از پوستر نخستین پویش مردمی «من یک شهر دارم» اظهار داشت: برگزاری یک پویش و حرکت مدنی جهت تحقق مطالبات شهروندان، یکی از راهبردهای مدیریت شهری است و با استفاده از نظرسنجی‌ها می‌توان راحت‌تر به ایده‌ها و مطالبات مردم رسید.

شهردار یزد تصریح کرد: اگر پویش‌ها به‌صورت علمی اجرا شوند، می‌توانند بستر مناسبی برای شناخت مردم و شهروندان باشد، به ویژه که در قالب فضای مجازی صورت می‌پذیرند، با انجام فراگیر این کار از این طریق می‌توانیم به نتایج خوبی برسیم.

وی ادامه داد: مزیت پویش «من یک شهر دارم» این است که می‌تواند کمبودها و معضلات بصری هر محله را برای ما روشن کند، همچنین علاوه انجام وظایف جاری شهرداری برای رفع معضلات شهری، با این پویش می‌توانیم به‌مرور نقاط دیگر را هم پوشش دهیم و در کل شهر یزد از مزایای آن استفاده کرده و با آمادگی کامل به استقبال نوروز ۱۴۰۱ برویم.

محی الدینی افزود: شهروندان در این پویش می‌توانند معضلات عمرانی و خدماتی شهر یزد را در قالب عکس، فیلم، صوت و پیامک به پیج اینستاگرام شهرداری «یزدشهر» به آدرس http://www.instagram.com/yazdshahr، سامانه تلفنی ۱۳۷، شماره پیامک ۳۰۰۰۶۹۴۰ و یا از طریق اپلیکیشن شهربین از طریق سایت shahrbin.yazd.ir تا پایان آذر ماه ۱۴۰۰ ارسال کنند.

شهردار شهر میراث جهانی یزد خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات جزئی در سطح شهر وجود دارد که از دید شهرداری پنهان مانده اما مردم به خوبی این مشکلات را دیده و احساس کرده‌اند و با اعلام این مشکلات به شهرداری امکان رفع آن به سادگی امکان‌پذیر است و برگزاری چنین پویشی نقش مهمی در بهبود این موضوع دارد.

پویش

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه