English

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران اعلام کرد:

مراجعه بیش از ۱۳ هزار و بیست مصدوم نزاع به پزشکی قانونی طی ۷ ماه امسال

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: بر اساس آمارهای موجود در هفت ماه امسال ۱۳ هزار و ۲۰ مصدوم نزاع جهت انجام معاینات،‌ بررسی صدمات و تعیین خسارت به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند.

مراجعه بیش از ۱۳ هزار و بیست مصدوم نزاع به پزشکی قانونی طی ۷ ماه امسال

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، دکتر علی عباسی با بیان اینکه از این موارد ۸ هزار ۴۸۵ نفر مرد و ما بقی زن هستند، اظهار داشت:  این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هشت درصد کاهش داشت.

وی ادامه داد: بر اساس این گزارش در هفت ماهه امسال بیشترین تعداد مراجعان نزاع در فروردین ماه با ۲ هزار و ۹۳ نفر و کمترین  آن مربوط به مهر ماه با هزار و ۵۴۹ نفر به ثبت رسیده است.

بر اساس این گزارش در این مدت شهرستان  های ساری و میاندورد با هزار و ۹۲۶، بابل با هزار، ۸۷۶ و آمل با هزار و ۳۷۸ نفر بیشترین و شهرستان فریدونکنار با ۲۲۴ نفر کمترین آمار مراجعان نزاع را داشتند.

گفتنی است یکی از وظایف سازمان پزشکی قانونی کشور رسیدگی به شکایات نزاع و بررسی آسیب های مصدومان منازعات است که با دستور مقام قضایی به این سازمان ارجاع می شوند و مصدومانی که در بسیاری موارد در پی یک درگیری ساده با موضوعی نه چندان مهم، دچار آسیب ها و صدمات جسمانی می شوند که گاه خسارات آن به مراتب بیشتر و جدی ‌تر از دلیلی است که به خاطر آن با یکدیگر درگیر شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه