English

تشکیل ستاد دائمی حماسه ۲۵ آبان در استان اصفهان

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان تشکیل ستاد دائمی حماسه ۲۵ آبان در سطح استان و شهر اصفهان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را پیشنهاد کرد.

تشکیل ستاد دائمی حماسه ۲۵ آبان در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمد رضایی در هفدهمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک میلاد با سعادت امام حسن عسگری (ع) و گرامیداشت سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان تشکیل ستاد دائمی حماسه ۲۵ آبان در سطح استان و شهر اصفهان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را پیشنهاد کرد و گفت: هدف از این ستاد مقابله با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در مسیر گام دوم انقلاب است.

وی بیان کرد: اگر ۸ سال دفاع مقدس را در سراسر کشور از لحاظ زمانی و مکان مشاهد کنیم نمونه‌ای مانند ۲۵ آبان اصفهان پیدا نخواهیم کرد. ایثاری که اصفهانی‌ها در عملیات محرم در آبان سال ۶۱ انجام دادند جای تأمل دارد؛ اما سوال این است که چرا بعد از گذشت حدود ۴۰ سال بسیاری از مردم اصفهان درباره حماسه اطلاعات کامل ندارند؟

رضایی با بیان اینکه امسال مدیریت شهری برنامه‌ها و فضاسازی خوبی را به مناسبت این روز انجام داده است، گفت: مسئولان استان بر این اتفاق نظر دارند که ۲۵ آبان ۶۱ را باید به گونه‌ای گرامی بدارند که توجیهی برای آحاد مردم باشد.

وی با بیان اینکه در معرفی این روز باید به دنبال کارهای عمیق باشیم، ادامه داد: روز حماسه و ایثار مردم اصفهان نیازمند تشکیل ستاد دائمی است و چه خوب که شورای اسلامی شهر کلید این ستاد را بزند و به عنوان یکی از اقدامات ماندگار در شورای شهر رقم بخورد. هدف از این ستاد مقابله با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در مسیر گام دوم انقلاب است تا این راه را با آثار و برکات شهدا پشت سر بگذاریم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان با اشاره به بخشی از اقدامات انجام شده پیرامون روز حماسه و ایثار مردم اصفهان گفت: در این راستا از ۲۵ جلد کتاب دفاع مقدس ویژه استان اصفهان هفته آینده رونمایی می‌شود.

وی در ادامه به بیان رسالت بنیاد حفظ آثار  و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پرداخت و گفت: ما به دنبال حفظ و نشر آثار دفاع مقدس هستیم تا با این اقدام در موضوعات مختلف الگویی مناسب برای مردم و مسئولان ایجاد شود و گام دوم انقلاب را با قدرت بیشتری برداریم. معتقدیم سبک زندگی شهدا باید الگوی حیات مردم باشد تا نسل‌های آینده از آن استفاده کنند.

 رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال بیان کرد: امسال ۱۰۳ دستگاه در هفته دفاع مقدس برنامه‌های خوبی را اجرا کردند و این جای خرسندی دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه