English

رئیس کل دادگستری مازندران تأکید کرد:

تعمیق و توسعه فرهنگ صلح و سازش در راستای مدل تحول و تعالی قوه قضاییه

رئیس کل دادگستری استان مازندران در دیدار رئیس و کارکنان توسعه اختلاف استان که به مناسبت سالروز تأسیس شورای حل اختلاف انجام شد بر تعمیق و توسعه فرهنگ صلح و سازش در راستای مدل تحول و تعالی قوه قضاییه تأکید کرد.

تعمیق و توسعه فرهنگ صلح و سازش در راستای مدل تحول و تعالی قوه قضاییه

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق اکبری در این جلسه ضمن تبریک سالروز تشکیل شورای حل اختلاف از زحمات و تلاش های رئیس و کارکنان شورای حل اختلاف استان تقدیر وتشکر کرد و اظهار داشت: با توجه به سیر روزافزون دعاوی، شورای حل اختلاف در جهت ایجاد صلح و سازش در پرونده ها با مشارکت دادن و استفاده از ظرفیت های مختلف زمینه ایجاد آرامش، آسایش و امنیت جامعه را فراهم می کند.

وی با تأکید بر اهمیت تقوا و خداترسی در همه امور ادامه داد: ایجاد صلح و سازش در بین مردم کار پرخیر و برکتی است که موجبات رضایت خدای متعال را در پی دارد و در این مسیر باید  همه ما با رعایت تقوا، دلسوزانه و جهادی در خدمت مردم باشیم و بدون هیچ  گونه توقع و منتی به امور مردم رسیدگی کنیم.

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین رعایت نظم در رفت و آمدها و انجام بهتر امور محوله را مورد توجه قرارداد و افزود: تغییر و تحول در جامعه انجام نمی شود مگر اینکه تغییر و تحول را از خودمان شروع کنیم در تکالیف و وظایف خود بازنگری داشته و در جهت تغییر و تحول مثبت و بهبود امور گام برداریم.

وی از همه فعالان عرصه صلح و سازش استان خواست از همه ظرفیت های مطلوب در تعمیق و توسعه فرهنگ صلح و سازش   استفاده کنند و هر چند شورای حل اختلاف استان رتبه خوبی در کشور کسب کرده است اما ضرورت دارد نسبت به گذشته فعالیت خود را در امر صلح و سازش فراگیرتر و بیشتر کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه