English

حجت الاسلام موسی فتوحی:

تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی، خط قرمز سازمان بازرسی است

مدیرکل بازرسی خراسان رضوی به دلیل نبود دفتر نمایندگی، احاطه بر مسائل نظارتی در دستگاههای اجرایی و اداری شهرستانها نسبت به مرکز استان کمتر است.

تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی، خط قرمز سازمان بازرسی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام موسی فتوحی مدیرکل بازرسی خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی خط قرمز این مجموعه است و هیچ واحدی نباید به دلیل بدهی به بانک تعطیل شده و از فعالیت بازماند.

حجت الاسلام فتوحی در نشست فعالان اقتصادی و تولیدی غرب خراسان رضوی در سبزوار این سخنان را بیان داشت و افزود: اقدامات قانونی بانک ها نباید به تعطیلی واحدهای تولیدی بدهکار منجر شود، در غیر این صورت با آنها برخورد خواهد شد.

مدیرکل بازرسی خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: حمایت از تولید و رفع موانع، رویکرد سازمان بازرسی است و عمده موانع کاری واحدهای تولیدی و صنعتی در خراسان رضوی، نداشتن نقدینگی و سرمایه در گردش و مشکلاتی است که در گذشته با بانک ها داشته اند.

وی در ادامه اظهار کرد: تمامی تلاش این نهاد حذف موانع پیش روی واحدهای تولیدی است و تصمیمات گرفته شده باید در بازه زمانی مشخص شده، به حل منتهی شود.

حجت الاسلام فتوحی تصریح کرد: تصمیماتی که برای اقدام و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گرفته و به مدیران ابلاغ می شود، چنانچه در بازه زمانی مورد توافق منجر به حل نشود، ترک فعل و جرم محسوب شده و برای آن پرونده کیفری تشکیل می شود.

وی همچنین متذکر شد: به دلیل نبود دفتر نمایندگی، احاطه بر مسائل نظارتی در دستگاههای اجرایی و اداری شهرستانها نسبت به مرکز استان کمتر است از این رو بطور میانگین همه‌ساله برنامه های نظارت و بازرسی در سفر به شهرستان های استان انجام می شود.

مدیرکل بازرسی خراسان رضوی ادامه داد: در این سفرهای شهرستانی ضمن دید و بازدید و گفتگو با مردم، خانواده شهدا، فرهیختگان و مسوولان، مشکلات نیز مشاهده می شود که با گرفتن  تصمیمات فراتر در استان به رفع این مشکلات کمک می شود.

حجت الاسلام فتوحی در خاتمه با اشاره به پیگیری برای راه اندازی دفاتر نمایندگی بازرسی در شهرستانها خاطرنشان کرد: راه اندازی این دفتر در شهرستان سبزوار، به عنوان اولین شهرستان در استان و سومین شهرستان در کشور در مرحله نهایی شدن است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه