English

استاندار سابق مازندران:

وحدت و همدلی مردم و مسئولان رمز توسعه مازندران است

استاندار سابق مازندران: وحدت و همدلی مردم و مسئولان رمز توسعه اقتصادی، رونق کسب و کار و در نتیجه سبب افزایش رفاه مردم در این استان می شود.

وحدت و همدلی مردم و مسئولان رمز توسعه مازندران است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، احمد حسین زادگان در آیین تکریم و معارفه استاندار جدید مازندران که باحضور احمد وحیدی، وزیر کشور در سالن همایش غدیر سپاه برگزار شد، اظهار داشت: نوکری برای مردم مازندران افتخاری بود که در طول سه سال به من سپرده شد.

وی ادامه داد: با همکاری تمام مسئولان در سال های گذشته برای توسعه استان تلاش شد و همه جریان های سیاسی را بدون رویکردهای جناحی پای کار آوردیم و اولویت فعالیت ها و ماموریت های مدیران را گره گشایی از مشکلات استان قرار دادیم.

استاندار مازندان گفت: سیاست و راهبرد نمایندگان مجلس در سال های گذشته بسیار خوب بود و هماهنگی مسئولان ارشد استان به ویژه نماینده ولی فقیه در استان، سپاه، بسیج، مدیران دستگاه های اجرایی ستودنی است.  

وی افزود: در بحث منطقه آزاد تمام مراحل در سه سال گذشته طی شد و کارهای عقب مانده را حل کردیم و پیگیری هایی از این دست باید استمرار بیابد تا به نتیجه نهایی برسد.

حسین زادگان با بیان این که در سخت ترین شرایط دولت را تحویل گرفتیم و بلایای طبیعی در سال های گذشته خسارت های زیادی را به بار آورد، خاطرنشان ساخت: در بحث تولید برق و سایر مسائل زیرساختی اقدامات خوبی انجام شد و در ادامه هم امیدواریم این روند استمرار یابد.

وی گفت: در بحث جمع آوری آب های سطحی مشکلاتی وجود دارد و اعتباراتی را نیز در نظر گرفتیم و آغاز عملیات اجرایی چندین سد در استان در دستور کار است و از استاندار جدید می خواهیم که برای ساخت و تکمیل این طرح ها بکوشد.

استاندار سابق مازندران تصریح کرد: با وجود مشکلات اقتصادی نگذاشتیم کارخانه ها در مازندران تعطیل شود و 200 واحد صنعتی در 2 سال گذشته به چرخه تولید بازگشتند.

وی بیان داشت: در مقوله شیلات، زراعت چوب، افزایش طرح های کشاورزی گلخانه ای در استان طی  سال های گذشته اقدامات خوبی انجام شد و در بحث ساحل و اقتصاد دریا محور در استان نیز تلاش های زیادی شده است و اکنون 87.5 درصد حریم 60 متری سواحل خزر در استان نیز آزاد سازی شده است.

حسین زادگان عنوان داشت: برای حضور مازندران در رویدادهای مختلف جهانی تلاش شد و پایتخت گردشگری شدن ساری در سال 2022 در بین کشورهای عضو اکو از جمله این دستاوردهای است.

وی ادامه داد: در بحث زباله در مازندران در شهرستان های مختلف طرح هایی برای مدیریت پسماند در دست اجرا است که باید برای تکمیل این طرح ها اقدام شود.

استاندار مازندران تصریح کرد: با لایه های اجتماعی با هدف رضایتمندی آحاد جامعه ارتباط برقرار کردیم و طرح های ورزشی زیادی در سال های گذشته در استان افتتاح شد.

وی اظهار داشت: برای توسعه زیرساخت‌ فرودگاه های استان اقدامات خوبی انجام شد و در بحث مسائل زیرساختی از جمله آب شرب و راه با وجود اقدامات انجام شده، مشکلات وجود دارد که باید برای رفع این طرح ها تلاش شود.

حسین زادگان افزود: کرونا با وجود مصیبتی که ایجاد کرد اما برای توسعه زیرساخت های بهداشتی استان خوب بود و از تمام مسئولان به ویژه نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مجلس، ائمه محترم جمعه، شورای تأمین و اداری و رسانه ها و سازمان های مردم نهاد که با همدلی برای گره گشایی از مشکلات مردم در تلاش بودند، نهایت قدردانی را دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه