English

رئیس آرد و نان مازندران:

کارگران خبازی ها حق بیتوته در نانوایی ها را ندارند / برخورد قاطع در صورت بیتوته کردن

رئیس آرد و نان اداره کل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: با خبازی‌هایی که کارگران در آن بیتوته کنند برخورد قاطع می‌شود.

کارگران خبازی ها حق بیتوته در نانوایی ها را ندارند / برخورد قاطع در صورت بیتوته کردن

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی رمضانی مقدم در بازدید از خبازی‌های شهرستان‌های آمل و سیمرغ اظهار داشت: طرح تشدید نظارت بر واحد‌های خبازی استان با رویکرد رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا، رعایت ساعت کار، تعطیلات خودسرانه و وضعیت وزن چانه اجرا شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح 10 اکیپ بازرسی در شهرستان آمل از 105 واحد خبازی و 4 تیم در شهرستان سیمرغ از 34 خبازی بازدید کردند.

رئیس آرد و نان اداره کل غله و خدمات بازرگانی مازندران با ابراز تأسف از اینکه علیرغم تذکر‌های متعدد از سوی اداره کل غله و شبکه بهداشت همچنان شاهد بیتوته کارگران در برخی واحد‌های صنفی هستیم گفت: با خبازی‌هایی که کارگران در آن بیتوته کنند برخورد قاطع می‌شود.

وی افزود: در 6 واحد از خبازی‌های شهرستان آمل کارگران در آن بیتوته داشتند که مطابق قانون جریمه خواهند شد.

رمضانی مقدم در ادامه به تخلفات دیگر خبازی‌ها در این دو شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: 43 واحد خبازی در شهرستان آمل و هشت واحد خبازی در شهرستان سیمرغ به علت کسری وزن چانه جریمه شدند.

وی بیان داشت: در شهرستان آمل پنج واحد خبازی به علت تعطیلی خودسرانه، یک واحد پلمپ و 22 واحد اخطار به علت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی و 19 واحد به دلیل رعایت نکردن بهداشت محیط و 58 واحد نیز به علت عدم حضور متصدی در نانوایی جریمه شدند.

رئیس آرد و نان اداره کل غله و خدمات بازرگانی مازندران با اشاره به بازدید‌های صورت گرفته از نانوایی‌های شهرستان سیمرغ تصریح کرد: در این شهرستان نیز 9 واحد به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی و هفت مورد به علت رعایت نکردن بهداشت محیط و 17 واحد به دلیل عدم حضور متصدی در نانوایی اخطار و جریمه دریافت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه