English

سعید انوری پور:

منصور بهادری به عنوان شهردار ایلام انتخاب شد

سخنگوی شورای شهر ایلام با بیان اینکه جلسه شورای شهر ایلام به منظور انتخاب شهردار ایلام برگزار شد، گفت: منصور بهادری با اکثریت آرای اعضای شورای شهر به عنوان شهردار این شهر برگزیده شد.

منصور بهادری به عنوان شهردار ایلام انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سعید انوری پور سخنگوی شورای شهر ایلام  افزود: اعضای شورای شهر با بررسی گزینه های موجود برای تصدی پست شهرداری ایلام، منصور بهادری را به عنوان گزینه اصلی این سمت انتخاب کردند.

وی با اشاره به اینکه پس از انتخاب بهادری، پرونده وی برای تایید نهایی به مراجع ذی صلاح در استان و وزارت کشور ارسال می شود، اظهار داشت: با طی کردن مراحل قانونی در صورت تایید نهایی،  بهادری به عنوان شهردار ایلام فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

سخنگوی شورای شهر ایلام با بیان اینکه قبلا اعضای شورای شهر ایلام در شهریور ماه سال جاری طالب صادقیان را به عنوان شهردار با اکثریت آرا انتخاب کرد اما وی مورد تایید نهایی مراجع ذی صلاح قرار نگرفت.تصریح کرد: در صورت تایید بهادری به عنوان شهردار برای تکمیل چینش اعضای شورای شهر ایلام نفر اول علی البدل به عضویت اصلی شورای شهر در می آید.

گفتنی است که انتخاب منصور بهادری به عنوان شهردار را می توان حرکت شورا بر مدار عقلانیت و توانمندی و رزومه قابل قبول ارزیابی کرد،بهادری سابقه ریاست سازمان نظام مهندسی استان ایلام و قائم مقامی نظام مهندسی کشور را در رزومه خود دارد. امید آن می‌رود این حسن انتخاب برای مردم شهر ایلام منشا خیر و خدمت صادقانه باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه