English

حمید ایراندوست:

اجرای ۲۷۰ طرح اشتغال زایی برای نیازمندان شهرستان ایوان

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ایوان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 270 طرح اشتغال زایی برای مددجویان و نیازمندان جویای شغل در این شهرستان راه اندازی شده است.

اجرای 270 طرح اشتغال زایی برای نیازمندان شهرستان ایوان

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حمید ایراندوست رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ایوان در نشست شورای اشتغال شهرستان ایوان که به ریاست فرماندار ایوان برگزار شد، افزود: برای اجرای این طرح ها بیش از 106 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که بانکهای عامل شهرستان در این زمینه نقش تأثیرگذاری داشته اند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه فرصت چندانی تا پایان امسال نمانده است از بانکهای استان درخواست همکاری بیشتری داریم و انتظار می رود به همه تعهدات خود در زمینه ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد عمل کنند.

فرماندار ایوان نیز در این نشست با تقدیر از فعالیت های اشتغال زایی کمیته امداد شهرستان گفت: طرحهای اجرا شده توسط کمیته امداد به لحاظ اینکه این طرحها با ثبات بوده و مرتبا توسط کارشناسان رصد وپیگیری  می شوند باعث درآمدزایی پایدار برای خانواده ها شده اند.

امیدعلی سبزی افزود: از مزیت های دیگر این طرحها این است که مجریان و مددجویان  خودشان پای کار بوده و مهارت کافی در زمینه ایجاد کسب و کار را فرا گرفته اند.

در این نشست توسط فرماندار و رئیس کمیته امداد شهرستان ایوان از مدیران بانکهای عامل شهرستان بخاطر همکاری مناسب در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تبصره  16 به مددجویان کمیته امداد با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه