English

مدیرکل اوقاف مازندران:

۴۶ مدافع سلامت مازندرانی به برکت موقوفات راهی مشهد مقدس شدند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: 46 مدافع سلامت مازندرانی از محل موقوفات استان به مشهد مقدس اعزام شدند.

46 مدافع سلامت مازندرانی به برکت موقوفات راهی مشهد مقدس شدند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت‌حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی در مراسم اعزام کادر درمان مقابله با کرونا استان مازندران به مشهد مقدس از محل موقوفات استان، با اشاره به اعزام کادر درمان به‌ عنوان زائران رضوی به حرم دلنواز ثامن‌الحجج، اظهار داشت: کادر درمانی استان در طول موج کرونا متحمل زحمات زیادی شدند و در سطح بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت تلاش کردند که به اعتقاد من امام رضا (ع) پاداش خوبی را به شما عنایت داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت درک ارزش معنوی این سفر، ادامه داد: مطمئن باشید شما از سوی یک نفر دعوت شده‌اید به این دلیل که خیلی مسافرت‌ها در زندگی انسان اتفاق می‌افتد اما مسافرت‌هایی از پیش دعوت‌نامه معنوی می‌آید که مطمئن باشید به دعوت امام رضا (ع) اعزام می‌شوید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان داشت: از شهرهای مختلف آمل، بابل، نور، بهشهر، ساری، قائمشهر، نکا و گلوگاه که موقوفه‌ای بنام امام رضا (ع) داشتند در این سفر دعوت شدند اگر چه پرسنل زحمت‌کش و خدوم بهداشت و سلامت در سطح استان مازندران بی‌نظیر هستند.

وی با اعلام اینکه کادر بهداشت و درمان مازندران طی ایام کرونایی تلاش بسیاری کردند و می‌کنند که جای تقدیر دارد، تصریح کرد: باید از واقفان خیراندیشی نیز تقدیر کرد که مال‌شان را در راه گسترش فرهنگ زیارت و معنویت وقف کردند.

حیدری با بیان اینکه خیلی از تجهیزات بیمارستان امام خمینی ساری با همکاری و تلاش دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان از محل موقوفات خریداری شده است، خاطرنشان ساخت: موج اول کرونا در بیمارستان شاهد مشکلات زیاد مردم بودیم اوقاف کنار مردم آمد و خدمات بسیار خوبی  در بخش بهداشت و درمان در بیمارستان‌های ساری، بابل و آمل ارائه شد.

 وی با اشاره به حضور خادمان افتخاری در 12 امامزاده شاخص سطح استان مازندران، گفت: باتوجه به کمبود ماسک این مراکز به کارگاه‌های تولیدی تبدیل شدند که شبانه‌روز ماسک تولید می‌شد و در اختیار مردم قرار می‌گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با تأکید بر اینکه اینگونه که اوقاف در حاشیه باشد، عنوان داشت: بلکه وقفی که ازسوی مردم صورت می‌گیرد دارد اینگونه هزینه می‌شود، از بحث پروژه‌ها بگذریم خدماتی که در عرصه بهداشت و سلامت ارائه شد تعداد زیادی از موقوفاتی که مربوط به مراکز بهداشتی است که امیدواریم بتوانیم خدمات را برای پرسنل خدوم و زحمت‌کش اوقاف بیشتر کنیم که این را از وظایف خودمان می‌دانیم.

حیدری در پایان گفت:  انشالله بتوانیم در کنار کادر درمان خدمات خود را گسترش دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه