English

آتشپاد سوم علیرضا تقوایی:

خودروی حامل معلمان در محور جاده مشهد – کلات دچار سانحه شد

رییس اداره ایستگاه‌های ۲۹و۴۵ آتش نشانی مشهد بیان کرد: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد یک دستگاه پراید و نیسان وانت به صورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کرده و سرنشین خودرو پراید به همراه راننده نیسان وانت مصدوم شده بودند.

خودروی حامل معلمان در محور جاده مشهد – کلات دچار سانحه شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آتشپاد سوم علیرضا تقوایی رییس اداره ایستگاه‌های ۲۹و۴۵ آتش نشانی مشهد در خبری اعلام کرد: آتش نشانان و نجاتگران چندین ایستگاه به ۶ مصدوم سانحه تصادف خودرو حامل معلمان و نیسان وانت در کیلومتر۴۰ جاده مشهد به کلات امدادرسانی کردند.

آتشپاد تقوایی در ادامه خبر تصادف خودروی حامل معلمان تصریح کرد: در پی اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات و پیشگیری از حریق ایستگاه‌های ۳۸و۴۵ را به محل حادثه در کیلومتر۴۰ جاده مشهد به کلات (حوالی روستای محمدیه) اعزام کرد.

رییس اداره ایستگاه‌های ۲۹و۴۵ آتش نشانی مشهد در ادامه اضافه کرد: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد یک دستگاه پراید و نیسان وانت به صورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کرده و این حادثه باعث مجروح و محبوس شدن سرنشینان پراید در داخل وسیله نقلیه شده بود که بلافاصله آتش نشانان با استفاده از تجهیزات ویژه هیدرولیکی محبوسان را از داخل خودرو خارج و تحویل اورژانس حاضر در محل دادند.

آتشپاد تقوایی در خاتمه یادآور شد: در این حادثه ۵ سرنشین خودرو پراید شامل ۴خانم و یک آقا که تعدادی از آنها معلم بودند به همراه راننده نیسان وانت، به بیمارستان منتقل شدند که علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه