English

وزیر کشور با تأسیس شهرداری برای ۲ شهر خراسان رضوی موافقت کرد

ابلاغیه وزیر کشور به استاندار خراسان رضوی آمده است: طبق موافقت به عمل آمده درباره تبدیل روستای گرماب به عنوان شهر گرماب و همچنین تبدیل روستای نسر به عنوان شهر نسر.

وزیر کشور با تأسیس شهرداری برای ۲ شهر خراسان رضوی موافقت کرد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، احمد وحیدی وزیر کشور در ابلاغیه‌های جداگانه‌ای به استاندار خراسان رضوی با تأسیس شهرداری در شهرهای گرماب و نسر موافقت کرد.

طبق ابلاغیه وزیر کشور به استاندار خراسان رضوی با اشاره به موافقت به عمل آمده درباره تبدیل روستای گرماب از توابع بخش طاغنکوه شهرستان فیروزه به عنوان شهر گرماب و همچنین تبدیل روستای نسر از توابع بخش جلگه رخ شهرستان تربت حیدریه به عنوان شهر نسر در اجرای تبصره ذیل ماده (۶) آیین‌نامه اجرایی قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری جمهوری اسلامی ایران و تبصره (۱) ماده (۱) قانون شهرداری، تأسیس شهرداری در این دو شهر بلامانع اعلام شده است.

ابلاغیه وزارت کشور ، تأسیس شهرداری‌های یاد شده را همچنین منوط به تحقق تعهدات موضوع ماده (۹) دستورالعمل «نحوه تبدیل شورای اسلامی روستا به شهر و تاسیس شهرداری»، برشمرده است. براساس این ابلاغیه استانداری خراسان رضوی، شروع به کار شهرداری‌های گرماب و نسر را براساس قوانین و مقررات مربوطه به وزارت کشور اعلام دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه