English

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان :

اصلی ترین رسالت قانون مالیات بر خانه‌های خالی بازگرداندن این خانه‌ها به بازار عرضه و تقاضا است

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت:اصلی ترین رسالت قانون مالیات بر خانه‌های خالی بازگرداندن این خانه‌ها به بازار عرضه و تقاضا است.

اصلی ترین رسالت قانون مالیات بر خانه‌های خالی بازگرداندن این خانه‌ها به بازار عرضه و تقاضا است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، امیر زاغیان با بیان اینکه اصلی ترین رسالت قانون مالیات بر خانه‌های خالی بازگرداندن این خانه‌ها به بازار عرضه و تقاضا است، تاکید کرد: هدف دریافت اطلاعات مالکان و مستاجران در این سامانه صرفاً برای شناسایی خانه‌های خالی است.

وی با اشاره به اینکه خود اظهاری مالکان و مستاجران در سامانه ملی املاک و اسکان کشور تا پایان آذرماه تمدید شده است، اظهار کرد: طبق آمار تراکم واحدهای مسکونی خالی در جنوب شهر اصفهان بیشتر است و برای مثال تا ۳۲ درصد آپارتمان‌ها در مجموعه شهید کشوری خالی است.

زاغیان با بیان اینکه اصلی ترین رسالت قانون مالیات بر خانه‌های خالی بازگرداندن این خانه‌ها به بازار عرضه و تقاضا است، تاکید کرد: هدف دریافت اطلاعات مالکان و مستاجران در این سامانه صرفاً برای شناسایی خانه‌های خالی است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سوداگران مسکن ادبیات خانه‌های صفر کیلومتر را وارد حوزه مسکن کردند، تصریح کرد: با شناسایی خانه‌های خالی سوداگران مسکن نمی‌توانند مستأجران را مجبور به پرداخت اجاره بهای سنگین کنند و یا اگر مالک، خانه را اجاره ندهد مجبور به پرداخت مالیات می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه این موضوع بزرگترین حسن ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان و قانون مالیات بر خانه‌های خالی است ابراز امیدواری کرد: تا از پایان آذر ماه با اجرای این قانون شاهد بهبود شرایط مسکن باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه