English

ضرغام حمید پرنیان:

بیش از یک هزار گروه جهادی ایلامی در سامانه اطلس بسیج ثبت شده است

رئیس مجمع جهادگران کشور با اشاره به اینکه یک هزار و 100 گروه جهادی استان ایلام در سامانه اطلس بسیج ثبت شده است، گفت: 42 هزار گروه جهادی در کشور در سامانه اطلس بسیج ثبت شده است.

بیش از یک هزار گروه جهادی ایلامی در سامانه اطلس بسیج ثبت شده است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،  ضرغام حمید پرنیان رئیس مجمع جهادگران کشور شامگاه جمعه در گفت و گویی خبری افزود: 50 جهادگر کشور طی سالیان اخیر در کشور در حین خدمت رسانی به مردم جان خود را از دست دادند که از این تعداد 2  تن با نام های "رضا شرفی" و " محمد علی جمالوندی" ایلامی هستند.

وی با بیان اینکه طی سه سال اخیر با تلاش مجمع جهادگران کشور و بسیج سازندگی، طرح اصلاح قانون بسیج در مجلس کلید خورد و در کمیسیون امنیت ملی رای آورد و به هیات رئیسه مجلس نیز ارائه شده است،اظهار داشت:اعضای مجمع جهادگران کشور در قالب رای گیری در شهرستان ها، استان ها و کشور انتخاب می شوند.

رئیس مجمع جهادگران کشور با اشاره به اینکه اعضای این مجمع با 2 هدف سیاستگذاری گروه های جهادی و مطالبه گری درون سازمان و برون سازمانی انتخاب شدند و فعالیت خود را ادامه می دهند،تصریح کرد: مطالبه گری برون سازمانی این مجمع نیز شامل برنامه محرومیت زدایی خارج از نهاد بسیج است که انجام می شود.

حمید پرنیان به مطالبه گری درون سازمانی اعضای مجمع جهادگران کشور اشاره و خاطرنشان کرد: مطالبه گری درون سازمانی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری متولی گروه های جهادی در حوزه هدایت، پشتیبانی و تسهیل گری است.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی در زمینه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و عمرانی در مناطق مختلف و محروم کشور در حال فعالیت هستند،گفت: انتظار می رود که نمایندگان ایلام در مجلس شورای اسلامی برای تسریع اصلاح قانون بسیج در مجلس ارائه آن در صحن مجلس تلاش کنند.

حمید پرنیان با قدردانی از رئیس مجلس شورای اسلامی از وی نیز خواست برای رای گیری نهایی این طرح در مجلس اهتمام داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه