English

هرچه خیر و برکت است از تعامل حاصل می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان قم با بیان اینکه ما در استان بنای بر تعامل داریم زیرا هر چه خیر و برکت است از تعامل حاصل می‌شود، گفت: انسان باید در کارها و برنامه‌ها به دنبال تعامل و خدمت به مردم باشد و خوشبختانه ایام مسئولیت استاندار سابق از نظر کاری به دور از حاشیه بود و تعامل خوبی بر قرار بود که همین مسئله این ایام را از شیرین‌ترین ایام کاری برای ما کرد.

هرچه خیر و برکت است از تعامل حاصل می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار بهرام سرمست استاندار سابق قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با اینکه اکنون در ایام حضور حضرت معصومه سلام الله علیها در قم قرار داریم، اظهار کرد: ایشان با ورودشان عطر حضرت زهرا سلام الله علیها و اهل بیت(ع) را در این سرزمین آوردند و مرکزی برای کارهای خیر شدند.

وی با بیان اینکه ما در استان قم بنای بر تعامل داریم زیرا هر چه خیر و برکت است از تعامل حاصل می شود، گفت: انسان باید در کارها و برنامه‌ها به دنبال تعامل و خدمت به مردم باشد و خوشبختانه ایام مسئولیت شما از نظر کاری به دور از حاشیه بود و تعامل خوبی برقرار شد که همین مسئله این ایام را از شیرین ترین ایام کاری برای ما کرده بود.

نماینده ولی فقیه در استان قم ادامه داد: امروز هم که بنا بر مصلحت شخص دیگری در این استان مشغول به کار می‌شود از شما تشکر می‌کنیم و به یاد شما هستیم و امیدواریم که عمر طولانی در خدمت نظام اسلامی داشته باشید.

در ابتدای این دیدار نیز بهرام سرمست استاندار قم با تشکر از آیت الله سعیدی از کمبودها و کم و کاست‌هایی که احیانا وجود داشته است عذرخواهی کرد و گفت: قبول مسئولیت در استان قم یک انتخاب دلی بود و در کنار انجام وظایف سازمانی و حاکمیتی این فرصت را غنیمت می‌دانستم تا به دین خدمت و ادای دین کنم.

وی افزود: من در روزی که به این استان آمدم با حضرت معصومه سلام الله علیها عهد و پیمان بستم که اگر خدمتی انجام می‌شود ثوابی برای آخرت باشد و امیدواریم که خداوند به لطف و کرم خود این خدمت را از ما قبول کند و کم ما را به زیاد خود بپذیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه