English

یوسف اربابی:

تامین آب شرب حیات وحش تایباد

رییس اداره حفاظت از محیط زیست تایباد بیان کرد: با همکاری اعضای پویش سبز سرزمین طیبات، ۴۲ تانکر آب به این مناطق انتقال یافت و آب موردنیاز آبشخور‌های حیات وحش این منطقه تامین شد.

تامین آب شرب حیات وحش تایباد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یوسف اربابی رییس اداره حفاظت از محیط زیست تایباد در خبری اظهار کرد: نیرو‌های محیط بانی تایباد با همکاری و همراهی مردم بومی، آب شرب موردنیاز حیوانات عرصه‌های طبیعی این شهرستان را تامین کردند.

اربابی در ادامه این خبر متذکر شد و گفت: تنوع و گونه‌های منحصر به فرد جانوری در مناطق شکار ممنوع این شهرستان وجود دارد و با همکاری اعضای پویش سبز سرزمین طیبات، ۱۲ هزار لیتر آب طی ۱۴ مرحله با ۴۲ تانکر به این مناطق انتقال یافت و آب موردنیاز آبشخور‌های حیات وحش این خطه مرزی تامین شد.

رییس اداره حفاظت از محیط زیست تایباد همچنین یادآور شد: کلرزنی، لایروبی آبشخور‌ها و رعایت نکات بهداشتی از مهمترین اقداماتی بود که در راستای حفظ سلامت حیات وحش شهرستان تایباد به هنگام تامین آب آبشخور‌های حیوانات طبیعت این منطقه انجام گرفت.

اربابی در خاتمه عنوان کرد: همچنین طی ۲ مرحله ۲۸ هزار لیتر آب در ۳ تانکر ثابت منطقه شکار ممنوع حاجی آباد این شهرستان رهاسازی شد تا به خاطر خشکسالی‌های اخیر ، حیات وحش این شهرستان دچار مشکل نشود و شهرستان‌های تایباد و باخرز، ۴ منطقه شکار ممنوع با وسعت ۱۰۸ هزار هکتار دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی