English

پیام تبریک شهردار قم به استاندار جدید

شهردار قم در پیامی انتصاب محمدتقی شاهچراغی به عنوان استاندار قم را به ایشان تبریک گفت.

پیام تبریک شهردار قم به استاندار جدید

به گزارش خبرگزاری موج قم، متن پیام سید مرتضی سقائیان نژاد به شرح زیر است:

خدمت در هر جایگاه و مسئولیتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موهبتی الهی است و افتخاری برای خدمتگزاری به مردم شریف این مرزوبوم و دستیابی به آن ثمره‌ای است از تلاش، کوشش و جهاد در مسیر کسب رضای حق‌تعالی.

برادر ارجمند، جناب آقای شاهچراغی، صمیمانه انتصاب حضرت‌عالی به‌عنوان استاندار قم در دولت سیزدهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و در این مسئولیت نیز همچون سوابق ارزشمند و اثرگذار جنابعالی آرزوی توفیق و موفقیت دارم.

بدون شک حضور مغتنم فردی آگاه به وضعیت و شرایط ویژه استان قم و مدیری مدبر، کاردان و ولایتمدار در رأس مجموعه مدیریت استان قم، می‌تواند نقشی بنیادین را در رشد و تعالی استان قم و به‌ویژه شهر مقدس قم داشته باشد که به یُمن حضور جنابعالی در این مسئولیت ان‌شاءالله شاهد آن خواهیم بود.

ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری و تعامل بیشتر و سازنده‌تر از سوی شهرداری قم با مجموعه مدیریت استان، امیدواریم با حضور جنابعالی و در ظل توجهات بقیه‌الله اعظم (عج) و در سایه‌سار مبارک حضرت فاطمه معصومه (سلام‌الله علیها) شاهد باز شدن گره‌های مشکلات استان و تسهیل خدمت‌رسانی به مردم شریف و ولایتمدار استان قم باشیم.

ضمناً بر خود لازم می‌دانم از خدمات، تلاش‌ها و همراهی‌های برادر گران‌قدر جناب آقای دکتر سرمست صمیمانه قدردانی داشته باشم.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد

شهردار قم

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه