English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تأکید کرد:

ضرورت حفظ حق و حقوق واقف

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تأکید کرد: باید حق و حقوق واقف را حفظ کنیم که خوشبختانه تاکنون بسیاری از این مشکلات با همکاری بنیاد مسکن حل شده است.

ضرورت حفظ حق و حقوق واقف

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران در راستای افزایش تعاملات و همچنین به منظور تسریع و تسهیل در اجرایی شدن تفاهم نامه بین دو دستگاه مبنی بر صدور سند مالکیت اماکن مذهبی و موقوفه تولیت اداره کل اوقاف و امور خیریه، اظهار داشت: اوقاف در روستاها و شهرهای استان مشکلاتی دارد ، بدین‌ معنا که مردم موقوفاتی را وقف کرده‌اند و باید به لحاظ احراز سند مالکیت تعیین تکلیف شوند.

وی ادامه داد: همچنین به دلیل اقتضائات زندگی اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی باید تغییراتی به لحاظ فنی و مهندسی در روستاها و شهرها ایجاد شود و ما باید حق و حقوق واقف را حفظ کنیم که خوشبختانه تاکنون بسیاری از این مشکلات با همکاری بنیاد مسکن حل شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: با تعامل مطلوبی که بین این دو مجموعه وجود دارد تلاش شده تا مردم روستاها و شهرها که در اراضی و املاک روستایی ساکن هستند از عمران و آبادانی برخوردار شوند و امیدواریم با تلاش بیشتر بتوانیم خدمات ارزشمندی به محرومین جامعه ارائه کنیم و روز به روز شاهد توفیقات بیشتر باشیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران نیز در این دیدار با اشاره به نیت واقفین و وظایف محوله این دو سازمان، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران و اداره کل اوقاف استان با همکاری و تعامل بین بخشی باید مشکلات این حوزه را مرتفع کنند.

علی اصغر آسمانی مقدم افزود: نیت واقفین خیراندیش جز رضای خدا و رفع مشکلات مردم نبوده و نیست و بنابراین این دو سازمان برای رفع مشکلات مردم که مهم‌ترین آن خانه‌دار شدن روستاییان و محرومین جامعه است باید با تعاملات بیشتر در این امر خیر پیش قدم باشند.

به گزارش موج مازندران، در این جلسه در خصوص انجام بندهای تفاهم نامه مشترک و قابلیت اجرای پروژه های بنیاد مسکن در اراضی وقفی روستاها در محدوده طرح های هادی روستایی و همچنین صدور اسناد مالکیت روستایی و املاکی که دارای وقف عام هستند نیز تبادل نظر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی