English

فرمانده سپاه نوشهر:

قرارگاه محله مهدوی به دنبال حل مشکلات مردم است

فرمانده سپاه شهرستان نوشهر گفت: قرارگاه محله مهدوی به دنبال حل مشکلات محلات با چاشنی مطالبه گری مردم است.

قرارگاه محله مهدوی به دنبال حل مشکلات مردم است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ مهرداد ابراهیم پور در جلسه توجیهی شورای تحول محله «قرارگاه محله مهدوی(عج)» که با حضور معاون بسیج مساجد و محلات، فرماندهان و شورای فرماندهی حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) نوشهر برگزار شد با اشاره به اینکه سپاه و بسیج یک نیروی مردمی هستند و از بدنه مردم تشکیل شدند، اظهار داشت: همواره پس از انقلاب اسلامی، کارهای مختلف در کشور به دست مردم انجام شد و در طول هشت سال دفاع مقدس نیز همین مردم پای کار آمدند و چه در خط مقدم و چه در پشت جبهه جنگ را مدیریت کردند و در نهایت اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیفتد.

وی ادامه داد: پایگاههای بسیج در سطح شهرها و روستاها به عنوان اداره نگاه نشود زیرا یک تشکل مردمی است که سپاه کار پشتیبانی آن را انجام می دهد.

فرمانده سپاه شهرستان نوشهر گفت: پایگاههای بسیج در روستاها باید تلاش کنند تا با همراهی شوراها نسبت به رفع مشکلات سطح روستاها هم اندیشی و اقدام شود تا مردم خدمات بسیج را از نزدیک لمس کنند.

453

وی با تأکید بر اینکه مردم باید بیش از گذشته خدمات مختلف سپاه و بسیج را در روستاها مشاهده کنند و از آن بهره مند شوند، تصریح کرد: در هر روستا و محلات اگر سالی یک گره و مشکل از کار مردم باز شود توفیق بسیار ارزشمندی است و بنابراین فرماندهان پایگاههای مقاومت نسبت به شناسایی مسائل و مشکلات سطح روستاهای حوزه مسئولیت خود اقدام کنند و پس از اولویت بندی مشکلات، برای حل و رفع آن با همکاری و همراهی شوراها و دهیاران اقدام عملی کنند.

سرهنگ ابراهیم پور با بیان اینکه بسیج حلقه وصل مردم است، عنوان داشت: فلسفه وجودی بسیج برای مردم است و سپاه و بسیج پناهگاه مردم هستند.

وی افزود: همه ما باید از سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی درس بگیریم و بدانیم که وقتی لباس مقدس سپاه و بسیج را به تن کردیم باید تا پای جان برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و آرمانهای آن بایستیم که البته شهید سلیمانی خود اینگونه بود و در همین مسیر نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده سپاه شهرستان نوشهر با تأکید بر اینکه بسیج در محلات به دنبال حل مسائل و مشکلات روستا و محلات با همراهی شورا، دهیار و خانه هلال و دیگر ارگان های محلی و مردم است، اظهار داشت: باید در محلات فضا را به سمتی ببریم که کارها به دست مردم حل شود و مشارکت مردمی را در امور بالا ببریم.

55

وی گفت: باید روحیه همدلی و نوعدوستی را در محلات بیش از پیش افزایش دهیم و نقاط ضعف برطرف و نقاط قوت تقویت شود.

سرهنگ ابراهیم پور تصریح کرد: قرارگاه محله مهدوی کاملاً مردمی است و هر جا کار مردمی باشد امور به راحتی پیش می رود و مسائل حل می شود.

وی افزود: قرارگاه محله مهدوی به دنبال حل مشکلات محلات با چاشنی مطالبه گری مردم است و ما در سپاه و بسیج خود را خادم مردم می دانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه