English

فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد:

رفع تصرف ۲ هزار و ۶۰۰ میلیاردی اراضی ملی مازندران

فرمانده انتظامی استان از خلع ید بیش از 10 هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی به ارزش 2 هزار و 600 میلیارد ریال خبر داد.

رفع تصرف 2 هزار و 600 میلیاردی اراضی ملی مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سردار مرتضی میرزایی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با زمین خواری و حفاظت از جنگلها و اراضی منابع طبیعی، کارشناسان اداره اقتصادی پلیس اقتصادی استان مازندران پس از کسب خبر مبنی بر تصرف غیرمجاز اراضی ملی و ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان آمل، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از فرصت طلبان اهالی دو روستا از توابع شهرستان آمل که به صورت باندی و کلان، اقدام به دیوارکشی، فنس کشی و ساخت بنا در داخل اراضی ملی و طبیعی کردند، ادامه داد: مأموران انتظامی با هماهنگی قضائی و با همراهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان مازندران مانع ادامه تصرف اراضی ملی به دست فرصت طلبان شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به آزادسازی 104 هزار و 200 متر از اراضی ملی در این عملیات، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش زمین های رهاسازی شده در این عملیات بالغ بر 2 هزار و 600  میلیارد ریال برآورد شده است.

وی در پایان با اشاره به دستگیری 12 نفر اعضای این باند که با شگردهای خاص مجرمانه اقدام به تخریب زیرساخت منابع طبیعی و بکر با احداث بنا و اخذ امتیاز برای رفاه مجموعه تحت تصرف در قالب شهرک سازی و... داشتند، ضمن هشدار به متعرضان املاک و اراضی کشاورزی و ملی، افزود: پلیس با اینگونه افراد سودجو قاطعانه و برابر با قانون برخورد خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه