English

سرهنگ سعید عالی پور خبر داد:

نزاع دسته جمعی در ایوان ۶ مجروح به جا گذاشت

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت‌: طی نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای شهرستان ایوان ۶ نفر از طرفین دعوا مجروح و روانه بیمارستان شدند.

نزاع دسته جمعی در ایوان ۶ مجروح به جا گذاشت

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان افزود: طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع جمعی و مجروح شدن چند نفر در منطقه سیاهگل بخش زرنه، بلافاصله ماموران انتظامی به محل نزاع اعزام شدند .

وی اظهار داشت: بنا بر گزارش ماموران، درگیری بین تعدادی از دامداران یکی از روستاهای تابع بخش زرنه بوده و تعداد ۶ نفر از طرفین دعوی مجروح و به بیمارستان شهر ایوان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با بیان اینکه علت نزاع درگیری بین دامداران بر سر چراگاه دام بوده است، تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی پرونده‌ای در این راستا تشکیل و تمامی مجروحان که جز منازعین و ضاربین بوده در بیمارستان تحت نظر پلیس بوده و سایر طرفین دعوا شناسایی و تلاش پلیس برای دستگیری آنها ادامه دارد .

سرهنگ عالی پور در پایان ضمن دعوت طرفین به مصالحه و خویشتن داری ،خاطرنشان کرد: پلیس با کسانی که امنیت و آرامش منطقه را مختل کنند برابر قانون برخورد می کند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه