English

سرهنگ حسن نجفی خبر داد:

۱۱ قبضه کلت کمری جنگی در دهلران کشف و ضبط شد

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف 11 قبضه کلت کمری جنگی در این شهرستان خبر داد. و گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال تعدادی سلاح قاچاق توسط فردی هنجار شکن به شهرستان دهلران موضوع بصورت ویژه در دستور کار تیم عملیاتی پلیس این شهرستان قرار گرفت.

11 قبضه کلت کمری جنگی در دهلران کشف و ضبط شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سرهنگ حسن نجفی جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام افزود:ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی، موفق به شناسایی محل نگهداری  این محموله قاچاق اسلحه جنگی شدند.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی شهرستان دهلران  پس از هماهنگی با مقامات قضائی در یک اقدام موفق 11 قبضه اسلحه کمری را کشف کردند، اظهار داشت: با توجه به اینکه این ماموریت بصورت شبانه اقدام پذیرفته ،متهم با استفاده از  تاریکی شب متواری و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

آزادسازی 10 هکتار از اراضی ملی در ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از آزادسازی 10 هکتار از اراضی ملی در ایلام خبر داد و گفت: در اجرای دستور مقام قضائی مبنی بر آزاد سازی زمین های اراضی ملی در شهرک شهید کشوری شهرستان ایلام ، اکیپ هایی از ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

سرهنگ سید جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام افزود: با حضور ماموران انتظامی کلانتری 15، یگان امداد ، نماینده امور اراضی و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایلام، تعداد 7 مورد دیوار کشی، 13 مورد فنس کشی ، 6 مورد اتاقک و انبار ، 12 عدد سکو و آلاچیق ، غیرقانونی قلع و قمع و نسبت به آزادسازی مجموع میزان 10 هکتار اراضی ملی اقدام شد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور برخورد با مخلان نظم و امنیت و همچنین سوداگران مرگ در سطح شهرستان ایلام به مرحله اجرا گذاشته شد.

سرهنگ سید جمال موسوی با اشاره به اینکه در این رابطه 20 دستگاه خودرو توقیف و یک نفر از اراذل و اوباش شهرستان دستگیر شد، افزود: در این طرح  12 نفر متهم نیز در حوزه سرقت دستگیر و 8  فقره انواع سرقت کشف که پس از تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام اظهار داشت: کشف مقدار 400 گرم انواع مواد مخدر در طول هفته گذشته از خرده فروشان مواد مخدر از دستاوردهای این طرح بود.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه در طول اجرای این طرح تذکراتی هم در خصوص آلودگی های صوتی به تعدادی از شهروندان داده شد، خاطر نشان کرد: اینگونه طرح ها با قوت و قدرت در سطح شهرستان اجرا می شود و هدف نهایی ما از اجرای اینگونه طرح ها برقراری نظم و امنیت و رضایتمندی مردم عزیز است.

دستبند پلیس بر دستان ارازل و اوباش در دهلران

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از دستگیری یک ارازل و اوباش در یکی از محله های این شهرستان خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حضور و فعالیت مجرمانه احدی اراذل و اوباش، که اقدام به نزاع و درگیری و ایجاد رعب و وحشت در بین اهالی یکی از محله های شهرستان می کرد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، محل شرارت این ارازل و اوباش شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات موفق پلیسی این متهم دستگیر شد.

وی اظهار داشت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

دستگیری سوداگرمرگ در آبدانان

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان از دستگیری سوداگر مرگ و کشف مقادیری مواد مخدر در این شهرستان خبر دادو گفت: عوامل گشت یگان امداد این  شهرستان با اطلاع از توزیع مواد مخدر توسط یک فرد غیربومی در یکی از خیابان های سطح شهر،رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ سید مختارباویر فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان افزود: ماموران یگان امداد پس از هماهنگی با مقامات قضایی شهرستان طی یک عملیات پلیسی این سوداگر مرگ را دستگیر و در بازرسی بدنی  از وی بسته های مواد مخدر آماده توزیع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان ادامه داد: متهم ، جهت سیر مراحل قانونی به همراه پرونده تحویل دادسرای شهرستان شد.

کشف 49 رأس احشام قاچاق در آبدانان

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان از توقیف یک دستگاه خودروی ایسوزو حامل 49 راس دام قاچاق خبرداد و گفت: ماموران بخش انتظامی مورموری در حین گشت زنی درمحور آبدانان –دهلران یکدستگاه خودروی ایسوزو حامل احشام قاچاق را متوقف کردند

سرهنگ سیدمختارباویر فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان افزود :ماموران طی هماهنگی با مقامات قضائی شهرستان  ، در بازرسی از خودرو  49رأس احشام  قاچاق را کشف، کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان یادآور شد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد .

کشف قطعات خودرو قاچاق خودرو در دره شهر

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر از کشف هزار و 100 قطعه لوازم و قطعات خودرو خارجی و داخلی بی کیفیت و قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدزمان بیگی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر توزیع و عرضه لوازم و قطعات خودرو خارجی و داخلی بی کیفیت و قاچاق بجای کالای باکیفیت و ساخت داخل توسط  2 فرد سودجو ، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند .

وی اظهار داشت: ماموران با تلاش و انجام اقدامات پلیسی هویت این 2 نفر را شناسائی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی موفق کامیون متعلق به آنها را در یکی از محله های شهرستان متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر ادامه داد: ماموران در بازرسی از قسمت بار کامیون تعداد هزار و 100 قطعه لوازم و قطعات خودرو شامل استارت، استوپ موتور، کاسه نمد ، لامپ و تسمه ، وایر و غیره کشف و تحویل اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دادند.

سرهنگ بیگی با اشاره به اینکه ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان 400 میلیون ریال تعیین شده است، تصریح کرد: در این راستا 2 متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه