English

علی اصغر چاغروندی در گفتگو با خبرگزاری موج :

از ۴۸ جایگاه سوخت استان ایلام تاکنون ۲۳ جایگاه فعال شده است

مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام از عرضه بنزین در 23 جایگاه سوخت استان ایلام خبر داد و گفت: از 48 جایگاه سوخت استان ایلام تاکنون 23 جایگاه به صورت آفلاین فعال شده است.

از 48 جایگاه سوخت استان ایلام تاکنون 23 جایگاه فعال شده است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، علی اصغر چاغروندی مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام با بیان اینکه تا این لحظه 7جایگاه سوخت در سطح شهر ایلام بعنوان مرکز استان فعال شده است،افزود: هفت تیم از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان در حال فعال کردن جایگاه‌ها سوخت شهرستان‌ها هستند.

وی با بیان اینکه 48 جایگاه سوخت در اقصی نقاط استان وجود دارد که تاکنون 23 جایگاه عرضه بنزین به صورت دستی بازگشایی شده و آماده ارائه خدمات است‌، اظهار داشت:در این جایگاه سوخت بنزین به قیمت آزاد و 30 هزار ریالی و گازوئیل به قیمت 6 هزار ریالی ارائه می شود.

مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام تصریح کرد: این تصمیم در راستای کاهش دغدغه شهروندان اتخاذ شده و اقدامات برای بازگشایی همه جایگاه ها توسط چهار اکیپ ویژه ادامه دارد و تا فردا مابقی جایگاه ها نیز فعال خواهند شد.

چاغروندی با بیان اینکه زمانی که مشکل سیستم حل شود ارائه خدمات با کارت های سوخت و به قیمت یارانه ای خواهد بود،خاطرنشان کرد:از ساعت 11 صبح امروز به علت وجود مشکل سامانه ای، ارائه خدمات در پمپ بنزین های ایلام نظیر دیگر شهرهای کشور قطع شده بود.

جایگاه های راه اندازی شده ایلام

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه