English

حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا؛

مسئله ته‌ لنجی حل شود/ استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی به نفع ورزش

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: با حمایت از صیادان، صنایع دستی، حل مساله گمرکی وته لنجی و الزام منطقه آزادکیش و فلات قاره به انجام رسالت های اجتماعی خود بخشی از مشکلات معیشتی مردم حل می شود.

مسئله ته‌ لنجی حل شود/ استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی به نفع ورزش

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه در شورای اداری شهرستان که با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان برگزار شد، بیان کرد: فرودگاه بین المللی بندرلنگه که دومین فرودگاه کشور بوده الان تقریبا تعطیل است و لازمه توسعه شهرستان فعال شدن فرودگاه است برخی آقایان سال هاست قول دادند ولی نتوانستند حتی یک پرواز اضافه کنند.
امام جمعه بندرلنگه بیان کرد: چرا غرب استان برهوت صنایع وکارخانجات است؟ استاندار جهادی زمینه حضور سرمایه گذاران در این منطقه و تاسیس کارخانجات رافراهم کند.
وی در ادامه عنوان کرد: قتلگاهی بنام راه در شهرستان ما وجود دارد که مردم شهرها و روستاهای مختلف را کلافه کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا با اشاره به مشکل کم آبی در شهرستان گفتند: مشکلات آب بسیار زیاد است خیلی از روستاها برای تهیه یک دبه آب با مشکلات عدیده مواجه هستند. این درحالی است که آب خلیج فارس را به هزاران کیلومتر آن طرف تر می برند.
وی بیان کرد: قانون شبه کاپیتولاسیون موجود تفاوت منزجر کننده ای بین یک بخش شهرستان بنام کیش و بقیه مناطق محروم ایجاد کرده که باید با اصلاح قانون این وضعیت را اصلاح کرد.
فلات قاره برخی از دیگر مجموعه های مستقر در شهرستان که از خدمات این شهرستان استفاده می کنند ولی مالیات عوارض آلایندگی و... به جای دیگر می رود نیز از همین قبیل مجموعه هاست.
امام جمعه شهرستان بندرلنگه ابراز داشت: صنایع دستی و آثار قدیمی و باستانی متعدد در این شهرستان است. شهرستان بندرلنگه گلستان صنایع دستی است اگر از مردان و زنان هنرمند آن حمایت شود یک نفر بیکار نخواهیم داشت.
وی تصریح کرد: مشکل مسکن به معضل برای مردم خصوصا جوانان تبدیل شده است. زمین خدا در کنار شهرهای ما بسیار فراوان است تصمیم بگیرید و دراختیار مردم قرار دهید تا این مشکل حل شود.
وی اذعان داشت: ورزشکاران ما هیچ حامی ندارند برخی تیم ها و ورزشکاران ملی ما توان تهیه بلیط پرواز را هم ندارند باید از ظرفیت شرکت ها و ادارات به نفع ورزش استفاده شود. برخی ظرفیت های ورزشی ما مثل قایقرانی در کشور بی نظیر است و با اندک حمایتی می تواند مرکز تیم های ملی ما باشد.
قابل ذکر است استاندار هرمزگان به منظور بازدید از ظرفیت های منطقه و شنیدن نقطه نظرات مردم امشب در بندرلنگه حاضر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه