English

تونل جمهوری اسلامی ۵۵ درصد پیشرفت پروژه داشته است

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم گفت: تونل جمهوری اسلامی 55 درصد پیشرفت پروژه داشته است.

تونل جمهوری اسلامی 55 درصد پیشرفت پروژه داشته است

به گزارش خبرگزاری موج قم، مسعود بخشی با اشاره به آخرین وضعیت اجرای ادامه بلوار جمهوری اسلامی و پروژه تونل جمهوری اظهار داشت: این پروژه جزو شاخص‌ترین پروژه‌های شهری است و فعالیت عمرانی در این پروژه شامل چند جبهه مختلف اعم از خاک‌برداری، اجرای شمع‌ها و عملیات دال و عرشه است.

وی با بیان اینکه این پروژه تعطیلی و توقف نداشته است،‌ ابراز کرد:‌ با توجه به ابعاد پروژه برخی از اقدامات ناگزیر بوده و یکسری مسائل پیش‌آمده که سبب نارضایتی اهالی محترم محل شده است.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم با تأکید بر اینکه توفیق شهرداری در اتمام برخی از پروژه‌ها به دلیل همراهی و صبر شهروندان در محدوده طرح است، تصریح کرد: این تونل در راستای تکمیل یکی از رینگ‌های اصلی شهر احداث می‌شود و با همکاری در منطقه قابل بهره‌برداری است.

وی در مورد وضعیت آخرین وضعیت اجرای این طرح عمرانی گفت: تونل جمهوری بیش از ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و شامل دو فاز است؛ در حال حاضر آسفالت روی سطح انجام‌شده و عملیات خاکبرداری زیر تونل در حال اجراست.

بخشی، تملکات در اجرای پروژه را مورد توجه قرار داد و گفت:‌ خریداری و تملک املاک در پروژه‌های شهری از اقدامات مهم،‌ زمان‌بر و فرسایشی است که همین موضوع در بسیاری از موارد مورد نارضایتی مردم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای پروژه تونل جمهوری کمی با تأخیر انجام شد که یکی از دلایل تعطیلی کارخانجات سیمان بود و بسیاری از پروژه‌های عمرانی قم تحت تأثیر کمبود سیمان قرار گرفت، درحالی‌که تابستان فرصت خوبی در روند اجرای پروژه‌هاست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه