English

ایرج ناصری‌مقدم:

خرید حمایتی زعفران، توسط صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی خراسان رضوی

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی بیان کرد: امسال مجری طرح خرید زعفران صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی است که در جهت کمک به صندوق برای خرید و انبار زعفران دستورات لازم به سازمان تعاون روستایی ابلاغ شده است.

خرید حمایتی زعفران، توسط صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ایرج ناصری‌مقدم مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: خرید حمایتی زعفران توسط صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی با همکاری سازمان تعاون روستایی و همچنین آغاز فعالیت ۶ مرکز خرید حمایتی زعفران در خراسان رضوی.

ناصری‌مقدم در ادامه این خبر افزود: بر حسب خواسته صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی مراکز خرید حمایتی زعفران در تربت حیدریه، زاوه، تربت جام، رشتخوار، باخرز و مشهد بازگشایی شده و آماده فعالیت است.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی با اشاره به وضعیت خرید حمایتی زعفران امسال تصریح کرد: امسال مجری طرح خرید زعفران صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی است که امسال در جهت کمک به صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی برای خرید و انبار زعفران دستورات لازم به سازمان تعاون روستایی ابلاغ شده است.

وی همچنین تاکید کرد: به همین منظور جلساتی تشکیل شد که در طی آن سازمان تعاون روستایی به عنوان مباشر با صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی قرارداد و تفاهم نامه‌ای را منعقد کرد.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی یادآور شد: بازگشایی سایر مراکز خرید نیز طی هفته آینده در دستور کار قرار گرفته و باید توسط صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی نهایی شده و به سازمان تعاون روستایی اعلام شود.

ناصری‌مقدم در خاتمه متذکر شد: در حال حاضر زعفران در چهار دسته نگین به قیمت ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، شبه نگین ۱۶ میلیون، پوشال مرغوب ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پوشال معمولی به قیمت ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خریداری می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه