English

حجت‌الاسلام علی‌اکبر احمدپور فدکی:

افزایش محبوبیت دولت، بدلیل تلاش برای رفع مشکلات مردم است

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: میزان اعتماد مردم به مسوولانی که به صورت مستقیم و نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار می‌گیرند بیشتر است.

افزایش محبوبیت دولت، بدلیل تلاش برای رفع مشکلات مردم است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی‌اکبر احمدپور فدکی نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی در سخنانی تصریح کرد: تلاش شبانه‌روزی دولت برای بهبود شرایط و حضور مستقیم و بی‌واسطه بین مردم موجب افزایش محبوبیت دولت سیزدهم در بین آحاد جامعه شده است.

حجت‌الاسلام احمدپور در ادامه این سخنان بیان کرد: امروز حتی موسسه گالوپ که یک موسسه نظرسنجی غربی و مستقر در آمریکاست در تازه ترین نظرسنجی خود اعلام کرده ۷۲درصد مردم ایران از عملکرد دولت آیت الله سید ابراهیم رییسی رضایت دارند و آن را تایید می‌کنند.

نماینده خواف و رشتخوار در مجلس همچنین افزود: شخص رییس جمهوری عزمی جدی برای رفع مشکلات کشور دارد و این موضوع بسیار مهم است چون در گذشته بسیاری از مسوولان دولتی دچار روزمرگی بودند و اراده جدی برای رفع مشکلات کشور نداشتند.

وی در ادامه متذکر شد: یکی از مهم ترین اقدامات آیت الله رییسی انجام سفرهای استانی است که موجب افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم به مسوولان شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: میزان اعتماد مردم به مسوولانی که به صورت مستقیم و نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار می‌گیرند بیشتر است و حضور دولتمردان در بین مردم، نشان دهنده عزم دولت برای شناخت درست مشکلات و یافتن راهکار مناسب برای بر طرف کردن آنهاست.

حجت‌الاسلام احمدپور در خاتمه یادآور شد: طی مدت سه ماهی که از دولت آیت الله رییسی گذشته اقدامات بزرگی در خصوص واکسیناسیون انجام و طی هفته های‌آغازین فعالیت دولت سیزدهم بود که میزان قابل توجهی واکسن وارد کشور شد و واکسیناسیون سرعت قابل توجهی گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه