English

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس تأکید کرد:

نگاه علمی، نجات دهنده کشور است

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه‌های سنتی را باید کنار گذاشت و به سمت نگاه‌های علمی برویم زیرا این نگاه علمی است که کشور را در ابعاد اقتصاد، سیاست، فعالیت‌های اجتماعی، امنیت و... نجات می‌دهد.

نگاه علمی، نجات دهنده کشور است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمدعلی محسنی در آئین افتتاح ساختمان دانشکده فنی و حرفه‌ای شهرستان نوشهر با اشاره به اینکه مسیر توسعه هر کشوری از طریق نیروی انسانی آن می‌گذرد، اظهار داشت: انسان توسعه یافته، محور توسعه پایدار هر کشوری است.

وی با بیان اینکه انسان در دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور توسعه می‌یابد، ادامه داد: بهره‌برداری از دانشکده فنی و حرفه‌‌‌ای در حقیقت در مسیر توسعه کشور است.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور ما با تغییر افراد درست نمی‌شود بلکه باید با تغییر رویکردها و استراتژی‌ها و نگاه‌ها درست شود.

وی بیان داشت: در آموزشکده فنی و حرفه‌ای، شاید یکی از دلایلی که ما امروز در کشور مشکل جدی داریم به گونه‌ای که حتی فارغ التحصیلان دکترای تخصصی نیز قادر به ایجاد اشتغال برای خودشان نیست باید به دنبال اشکال کار در این زمینه باشیم.

محسنی بندپی عنوان داشت: شاید غفلت ما از مراکز آموزشی مانند فنی و حرفه‌ ای که به جای مدرک پروری، مهارت پروری را در صدر برنامه‌های خودش دارد باعث شد که امروز ما نیروهای کارشناسی، کارشناس ارشد و P.H.D بیکار هستند.

وی با اشاره به اینکه وزارت بهداشت تعداد 67 دانشگاه علوم پزشکی دارد و ما اجازه ندادیم بیش از 15 دانشکده، دانشجوی فیزیوتراپی تربیت کند، خاطرنشان ساخت: زمانی دکتر لاریجانی معاون آموزشی دانشگاه آزاد بود و به شدت پیگیر افتتاح رشته فیزیوتراپی در دانشگاه آزاد بود و بنابراین اگر این رشته به این دانشگاه می‌رفت، اتفاقات بدی بر سر این رشته و سلامت مردم می‌افتاد.

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید طبق استانداردها و متناسب نیازهای جامعه کشورمان نیروی انسانی متخصص تربیت کنیم، تأکید کرد: نگاه‌های سنتی را باید کنار گذاشت و به سمت نگاه‌های علمی برویم زیرا این نگاه علمی است که کشور را در ابعاد اقتصاد، سیاست، فعالیت‌های اجتماعی، امنیت و... نجات می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه