English

شهرام حبیب‌زاده خبر داد:

تزریق بیش از یک میلیون دز واکسن کرونا در اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از تزریق بیش از یک میلیون دز واکسن کرونا در سطح استان خبر داد.

تزریق بیش از یک میلیون دز واکسن کرونا در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، شهرام حبیب زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل به تزریق یک میلیون و 244 هزار و 994 دُز واکسن در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: تاکنون 808 هزار و 656 دز مربوط به نوبت اول و 436 هزار و 338 دز مربوط به نوبت دوم است که از افرادی که تاکنون اقدام به تزریق واکسن نکرده اند جهت تزریق واکسن دعوت می‌کنیم.

وی همچنین از تزریق بیش از ۷۴ درصدی واکسن کرونا به دانش آموزان ۱۲ الی ۱۸ سال استان خبر داد و گفت: تزریق واکسن موجب ایمنی فردی و جامعه در مقابل این ویروس منحوس و در نتیجه کاهش بستری‌شدگان و فوتی‌ها خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به آمار بیماران کرونایی در استان اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، 27 بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند که آمار بستری‌شدگان به 172 نفر رسید.

حبیب زاده افزود: در این مدت، 122 بیمار نیز تحت نظر قرار گرفته و خوشبختانه 38 بیمار نیز با بهبود نسبی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

وی بیان کرد: از بیماران بستری در مراکز درمانی، 45 نفر نیز با شرایط نامساعد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده که از این تعداد خوشبختانه هیچ بیماری فوت نکرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: براساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان های اردبیل، پارس آباد، خلخال، مشگین‌شهر و نمین در وضعیت زرد و شهرستانهای گرمی، بیله سوار، نیر، سرعین، کوثر و اصلاندوز در وضعیت آبی قرار دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی