English

در نشستی به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان؛

بیش از ۲ هزار مدرسه در هرمزگان هوشمند سازی شدند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: ۲۲۷۲ مدرسه در استان توسط اپراتور های ارائه دهنده خدمات تلفن همراه و اینترنت ، هوشمند سازی شده است.

بیش از 2 هزار مدرسه در هرمزگان هوشمند سازی شدند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، در راستای دستور استاندار هرمزگان مبنی بر پیگیری رفع مشکلات ارتباطات و اینترنت به ویژه روستاهای استان هرمزگان، جلسه ای به ریاست نازنین شیبانی تذرجی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان برای بررسی وضعیت ارتباطات و اینترنت در روستاهای شهرستان های بندرلنگه، بندرخمیر، بشاگرد، جاسک و سیریک با حضور فرمانداران این شهرستان ها برگزار شد.
نازنین شیبانی تذرجی در جلسه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان، ضمن برشمردن اهمیت دسترسی به خدمات ارتباطی، بیان داشت: دسترسی به ارتباطات سریع و پایدار و برقراری اینترنت پرسرعت با توجه به وجود خدمات اینترنتی و همچنین ارائه آموزش های مجازی به ویژه برای دانش‌آموزان و دانشجویان یک مقوله ضروری و لازم است و در ارزیابی شاخص های توسعه نیز بسیار اثرگذار است.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت و نقش ارزنده ارتباطات و لزوم دسترسی شهروندان و روستاییان به ارتباطات پایدار و اینترنت پر سرعت در عصر تکنولوژی امروزی، این امر مطالبه مهم آحاد مردم در سطح استان است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان افزود: تاکنون ۲۲۷۲ مدرسه در استان هرمزگان توسط اپراتورهای ارئه دهنده خدمات تلفن همراه و اینترنت، هوشمند سازی شده است.
شیبانی تصریح کرد: همچنین هوشمندسازی ۲۳۱ مدرسه دیگر توسط شرکت مخابرات استان در دست اقدام است.
جلسه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان به ریاست نازنین شیبانی تذرجی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان و با حضور مهرداد یزدانی مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری هرمزگان، قویدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، فرمانداران شهرستان های بندرلنگه، بندرخمیر، جاسک، سیریک و بشاگرد، معاون مدیرعامل شرکت مخابرات استان و نمایندگان شرکت های اپراتور تلفن همراه و اینترنت، با دستور کار توسعه زیرساخت های ارتباطات در سطح استان و اتصال تمامی روستاهای استان هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات و ایترنت پرسرعت برگزار شد.
در این جلسه در خصوص آنتن دهی تلفن همراه و پوشش شبکه اینترنت در روستاهای استان هرمزگان، بحث و تبادل نظر شد و ضمن بررسی مصوبات جلسات گذشته و روند پیشرفت اقدامات، مقرر شد، فرمانداری های شهرستان ها، مشکلات اینترنتی و ارتباطی خود را طی نامه ای به استانداری ارسال کنند.
فرمانداران شهرستان های بندرلنگه، بندرخمیر، بشاگرد، جاسک و سیریک نیز در این نشست، مسائل و مشکلات حوزه ارتباطات و اینترنت شهرستان خود را بیان کردند و رفع مشکلات مطرح شده توسط مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و نمایندگان شرکت های اپراتور تلفن همراه و اینترنت، در این جلسه مورد پیگیری قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه