English

تورج همتی:

مشهد در دومین روز آلودگی هوا قرار گرفت

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی بیان کرد: قرار گرفتن شاخص کلی کیفیت هوا بین اعداد ۱۰۱ تا ۱۵۰ ای.کیو.آی به معنای آلودگی هوا برای افراد حساس و کودکان می باشد.

مشهد در دومین روز آلودگی هوا قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، تورج همتی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در خبری عنوان کرد: در پی افزایش حجم آلاینده‌ها، کیفیت هوای کلانشهر مشهد روز ۲۸ مهر برای دومین روز پیاپی در وضعیت هشدار آلودگی قرار گرفت.

همتی همچنین در ادامه این خبر متذکر شد: میانگین کنونی کیفیت هوای مشهد ۱۱۳ ای.کیو.آی و نشانگر وضعیت هشدار به خاطر هوای آلوده است.

مدیرکل محیط زیست خراسان رضوی در ادامه افزود: کیفیت هوا در مناطق سجاد و ماشین‌ابزار مشهد سالم  است و همچنین کیفیت هوا در ۲۱ منطقه دیگر این شهر در وضعیت هشدار است.

وی مجدد با درخواست از شهرونددان گرامی تاکید کرد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیرضروری نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

همتی در خاتمه تصریح کرد: قرار گرفتن شاخص کلی کیفیت هوا بین اعداد ۱۰۱ تا ۱۵۰ ای.کیو.آی به معنای آلودگی هوا برای افراد حساس و کودکان و بین اعداد ۱۵۱ تا ۲۰۰ ای.کیو.آی به معنای آلودگی هوا برای همه سنین محسوب می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی