English

یک مولد نیروگاه سیکل ترکیبی یزد برای بازدید فنی از مدار خارج شد

با علام نیروگاه سیکل ترکیبی یزد یکمولد از مدار تولید خارج شد و با هماهنگیدیسپاچینگ ملی یک مولد گازی G16 وارد مدار تولید شد.

یک مولد نیروگاه سیکل ترکیبی یزد برای بازدید فنی از مدار خارج شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، به منظور انجام تعمیرات بازدید اتاق احتراق و آمادگی پیک بار زمستان، مولد G12  نیروگاه یزد از مدار تولید خارج شد.

مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد، مولد G12 گازی کرافت نیروگاه سیکل ترکیبی یزد به منظور بازدید اتاق احتراق با هماهنگی دیسپاچینگ ملی از مدار تولید خارج شد.

سید محمد حسن جمال الدینی با اعلام این خبر افزود: این مولد از نوع گازی کرافت با ظرفیت نامی 60 مگاواتی می باشد که به جهت آمادگی برای تولید در پیک بار زمستان و طبق برنامه تعمیراتی از مدار تولید خارج و پس از انجام بازدید اتاق احتراق دوباره به شبکه سراسری متصل خواهد شد.

پایان بازدید 4000 ساعته مولد G16  نیروگاه سیکل ترکیبی یزد

مولد گازی G16 نیروگاه سیکل ترکیبی یزد پس از انجام تعمیرات مربوطه در موعود مقرر به شبکه سراسری برق کشور بازگشت.

به نقل از پایگاه خبری برق حرارتی، سید محمد حسن جمال الدینی، مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد با اعلام این خبر افزود: این مولد که طبق برنامه تعمیراتی شرکت و با هماهنگی دیسپاچینگ ملی و به جهت آمادگی برای تولید برق پایدار پیک بار زمستان از مدار خارج شده بود، پس از انجام بازدید 4000 ساعته به مدار تولید برگشت.

وی گفت: با پارالل شدن این مولد به شبکه سراسری تولید برق و راه اندازی 2 بویلر بخار مربوطه ، تولید این بلوک سیکل ترکیبی کامل و هم اکنون حدود 400 مگاوات برق تولید می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه