English

رییس بسیج رسانه یزد؛

بسیج رسانه به دنبال تقویت اصحاب رسانه در مقابل جنگ رسانه ای است/جشنواره ابوذر گامی برای مبارزه با جنگ نرم دشمن

رییس بسیج رسانه استان یزد گفت: دشمن تمرکز زیادی بر دارد و بسیج رسانه برای مبارزه با جنگ نرم دشمن تلاش می کند جشنواره ابوذر یک گام در این جهت است.

بسیج رسانه به دنبال تقویت اصحاب رسانه در مقابل جنگ رسانه ای است/جشنواره ابوذر گامی برای مبارزه با جنگ نرم دشمن

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سرهنگ علی محمد پارسائیان رییس بسیج رسانه استان یزد در مراسم معارفه حمیدرضا اخوان بهابادی به عنوان مسئول بسیج رسانه شهرستان بهاباد ، گفت: از بسیج رسانه انتظار میرود از نظر فکری، ترویج تفکر بسیج، مطالبه گری، همکاری و هم افزایی بین جامعه، امید آفرینی و بیان واقعیت های نظام، فعالیت داشته باشد.

وی در مراسم معرفی مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان بهاباد اظهار داشت: امید است این کانون با بهره گیری از تمامی ظرفیت های رسانه ای شهرستان بتواند نقش محوری در گسترش فرهنگ بسیج را در حوزه رسانه شهرستان ایفا کند.

پارسائیان با بیان اینکه امروز نقش رسانه در شکل گیری افکار عمومی بسیار مهم است‌ ادامه داد: این جشنواره با هدف رعایت اصول و ارزش های انقلاب اسلامی؛ عدالت و آزادی، کمک به تربیت کادر طراز اول انقلاب در جامعه رسانه ای، تامین و رصد رسانه های استان، تحصیل ساز و کار جبهه رسانه ای و همکاری در تحول سازمان های رسانه ای استان ها برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بسیج رسانه بدون نگاه سیاسی به دنبال تقویت اصحاب رسانه و مبارزه با جنگ نرم و رسانه‌ای دشمن است، اظهار کرد: دشمن تمرکز زیادی را بر عملیات رسانه‌ای و روانی بر علیه انقلاب اسلامی گذاشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه