English

مدیرعامل شرکت آجر نماچین خبر داد:

برگزاری سومین مسابقات آزاد کشوری مهارت نماچینی آجر در اصفهان

مدیرعامل شرکت آجر نماچین از برگزاری سومین مسابقات کشوری آزاد مهارت نماچینی آجر 6 تا 12 آبان ماه در اصفهان خبر داد.

برگزاری سومین مسابقات آزاد کشوری مهارت نماچینی آجر در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، رضا چینی در جمع اصحاب رسانه با اشاره برگزاری  سومین دوره مسابقات آزاد آجر نماچین در اصفهان گفت: مسابقات آزاد مهارت با هدف ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی در کشور، جلب نظر بنگاه های اقتصادی، صنایع و صنوف در ارتقاء مهارت شاغلان و همچنین شناسایی نخبگان و استادکاران مهارتی برگزار می گردد.

وی با اشاره باینکهدر کشور  دانشجویان فارغ التحصیل مهارت لازم را ندارند، بیان داشت: طی 3 سال گذشته با گرفتن مجوز از اداره فنی و حرفه ای اصفهان توانستیم آموزش های مهارتی را در سطح کشور انجام دهیم و متعهد به ۲۰ هزار ساعت آموزش در سال گذشته بودیم.

عضو هیأت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت اصفهان ادامه داد: با ایجاد  ۲۲ نمایندگی برای آموزش دادن مهارت در سطح کشور با توجه به دادن این آموزش ها به صورت حضوری و در شرایط کرونایی توانستیم ۸۰ درصد آن را محقق سازیم .

رضا چینی با اشاره باینکه امروز طرف های خارجی  ازجمله کشور آلمان به عنوان مربی برای آموزس علام آمادگی کردند، گفت:  درحال حاضر باز اروپایی ها به پرسنل مهارتی زیاد است و میزان حقوق و مزایا برای کسانی که آموزش ببینند در کشورهای خارجی بالاست.

 وی با اشاره به برنامه دولت سیزدهم در ارتباطبا ساخت مسکن گفت : برای ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی به ۵۰ میلیون مترمربع نماسازی یعنی بالغ بر 5 میلیون نیروی آموزش دیده مهارتی در نماکاری نیاز داریم .

مدیرعامل شرکت آجر نماچینی با بیان اینکه بین دو و نیم تا 3 برابر میانگین جهانی مصرف انرژی در واحدهای مسکونی در کشور داریم بیان کرد: یکی از دلایل این پرت انرژی عدم  دیوارهای مناسب اطراف ساختمان است که اصولی نیست و لازم است که با استفاده از نمای خشک در جهت بهینه سازی مصرف انرژی گام برداریم.

رضا چینی با اشاره به آموزش استفاده از چسب نما به جای ملات افزود: امسال با توجه به مصرف انرژی و جلوگیری از پرت آن استفاده از نمای خشک جهت بهینه سازی مصرف انرژی در سراسر کشور این آموزش داده شده است.

وی توضیح داد: در سیستم سنتی ۲ تا ۸ سانتیمتر ملات پشت آجر ریخته می شد ولی  امروز برای جلوگیری از پرت انرژی ساختمان باید نما چینی آجر خشک استفاده می شود تا ۳۵ درصد از هدر رفت انرژی در ساختمان جلوگیری شود.

عضو هیات مدیره خانه صنعت و معدن استان اصفهان بیان داشت: مسابقات آزاد نماچینی کشور امسال به صورت دو نفره از ۶ تا ۱۰ آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان برگزار می‌شود .

مسابقات نماچینی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه