English

مصطفی زمانی خبر داد:

ساماندهی جانبازان و توان یابان زن در هیات ورزشی جانبازان و معلولان خراسان رضوی

رییس هیات ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی بیان کرد: بی توجهی مسئولان نسبت به ورزش جانبازان و معلولان محسوس است و امیدواریم با مسئولان جدید اداره کل ورزش و جوانان، دولت و استانداری کمبودها جبران شود.

ساماندهی جانبازان و توان یابان زن  در هیات ورزشی جانبازان و معلولان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مصطفی زمانی رییس هیات ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی در خبری عنوان کرد: هم اکنون ۹۷۸ ورزشکار مرد و زن در این هیات سازماندهی شده‌اند.

زمانی در ادامه این خبر گفت: ۳۰۰ نفر از افرادی که در این هیات ورزشی ساماندهی شده اند از جانبازان و توان یابان زن و دختر خراسان رضوی هستند.

رییس هیات ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: برگزاری مسابقات استعدادیابی، توجه ویژه به ورزش همگانی و در اختیار قراردادن مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد به صورت رایگان برای تیمهای ورزشی و ورزشکاران شاخص از جمله برنامه هایی است که در این هیات دنبال می‌کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: بی توجهی مسئولان نسبت به ورزش جانبازان و معلولان محسوس است و امیدواریم با مسئولان جدید اداره کل ورزش و جوانان، دولت و استانداری کمبودها جبران شود.

زمانی متذکر شد: نداشتن حامی مالی برای اعزام تیم های ورزشی جانبازان و معلولان، گرانی تجهیزات ورزشی و بودجه بسیار محدود از جمله مشکلاتی است که با آنها مواجه هستیم و سرانه ورزشی ورزشکاران این هیات نیز ۶۰ درصد دیگر ورزشکاران است.

رییس هیات ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی یادآور شد: در مسابقات پاراالمپیک امسال در توکیو نیز سرپرست کاروان ایران، هادی رضایی  یک عضو تیم والیبال نشسته این استان و ۲ تن از اعضای تیم بسکتبال با ویلچر نیز مهدی بابادی و حسن عبدی از خراسان رضوی بودند.

وی اظهار کرد: هم اکنون نیز در رشته های مختلف از جمله دو و میدانی، بسکتبال با ویلچر، بوچیا، وزنه برداری و شنا ورزشکاران خراسان رضوی به اردوهای تیم ملی دعوت می‌شوند.

رییس هیات ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی بیان کرد: حسن طالبی، اردلان حسین‌زاده، بیتا طیبان، محمدحسین ابراهیم‌زاده، امیرعباس کارگران و مصطفی ماریان، ۶ ورزشکار استان هستند که در اردوی آمادگی تیم ملی دوومیدانی معلولان حضور دارند.

زمانی در خاتمه افزود: همچنین اباالفضل پورظریف و محمدصالح عرفانیان در اردوی تیم ملی شنا، آرش ظریفی در اردوی تیم ملی وزنه برداری، مظاهر پایداری در اردوی تیم ملی بسکتبال باویلچر و مرتضی رباط‌جزی در تیم بوچیا حضور دارند و خود را برای مسابقات آسیایی آماده می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه