English

بررسی روند گازرسانی به بخش رویدر و روستاهای بخش مرکزی بندر خمیر

سرپرست اداره گاز شهرستان بندر خمیر از بررسی طرح گازرسانی به بخش رویدر و روستاهای بخش مرکزی بندر خمیر، خبر داد.

بررسی روند گازرسانی به بخش رویدر و روستاهای بخش مرکزی بندر خمیر
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، اسماعیل غفوریان، سرپرست اداره گاز شهرستان بندرخمیر در جلسه ای که با بخشداران بخش مرکزی این شهرستان و رویدر در مهرماه سال جاری داشتند، خاطرنشان کرد: درخواست و مکاتبات گازرسانی به بخش رویدر و روستاهای بخش مرکزی بندرخمیر چندی پیش، واصل شده که گازرسانی به این مناطق، در دست بررسی  است. 
غفوریان بیان داشت: یکی از مهمترین اولویت های شرکت گاز استان هرمزگان علاوه بر توسعه گازرسانی شهری، تسریع در اجرا و اتمام گازرسانی به روستاها، صنایع و شهرک های صنعتی است.
وی ابراز کرد: با استفاده شهروندان هرمزگانی از گاز طبیعی، الگوی زندگی آنان  به سمت رفاه اجتماعی بهتر تغییر پیدا می کند و از طرفی در این ایام که با بیماری فراگیر کرونا دست و پنجه نرم می‌کنیم، دیگر نیاز به رفت و آمدهای غیرضروری برای تعویض سیلندر گاز در بیرون از منزل نخواهد بود که تحقق این امر سبب صرفه جویی در زمان و هزینه برای شهروندان، می شود.
سرپرست اداره گاز بندر خمیر، افزود: با همکاری و هماهنگی با ۵ بانک عامل تجارت، سپه، صادرات، ملت و کشاورزی، زمینه اعطای وام به متقاضیان این استان به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال و به صورت قرض الحسنه به تعداد ۵۰ هزار فقره وام با اقساط ۳۶ماهه فراهم شده است.
وی تصریح کرد: هدف از اعطای این تسهیلات، توسعه اشتراک پذیری گاز و بمنظور استفاده بهینه از مزایای جاگزینی گاز طبیعی با سوخت مایع، صرفه جویی اقتصادی و رعایت نکات زیست محیطی است.
گفتنی است شهرستان بندرخمیر در فاصله ۹۵ کیلومتری جنوب غربی بندرعباس قرار داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی