English

راه اندازی سامانه توزیع کالای اساسی ویژه توزیع و فروش گوشت مرغ در یزد

رییس جهاد کشاورزی یزد با بیان اینکه در این سامانه، عرضه گوشت مرغ از ابتدای جوجه‌ریزی رصد آغاز و با خوداظهاری مرغداری، تحویل مرغ زنده به کشتارگاه، ثبت ضایعات، تسویه حساب با مرغدار، کشتار مرغ و اظهار تولید، تخصیص سهمیه به عاملین فروش و توزیع مرغ به بازار مصرف قابل ردیابی و مدیریت می‌باشد تاکید نمود: در این سامانه جهت رفاه حال مصرف کننده، خرید مرغ بر اساس حجم تعیین شده در بازه زمانی معین انجام شده و با شفاف سازی صورت گرفته امکان خرید تسهیل می‌گردد.

راه اندازی سامانه توزیع کالای اساسی ویژه توزیع و فروش گوشت مرغ در یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، با بهره‌برداری از فاز تولید، توزیع و فروش گوشت مرغ در سامانه توزیع کالای اساسی در استان یزد، امکان عرضه عادلانه این کالای اساسی فراهم می‌شود.

به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، رییس این سازمان با اشاره به مشکلاتی که در فرایند تولید و توزیع مناسب گوشت مرغ طی ماه‌های گذشته در کشور و به تبع آن در استان یزد به وجود آمد از تلاش متولیان امر جهت راه‌اندازی سامانه‌ای که این مشکلات را به حداقل برساند خبر داد و افزود: سامانه ستکا با هدف نظارت دقیق بر زنجیره تولید و توزیع کالای اساسی با قیمت مصوب راه‌اندازی شده است تا با کنترل فرایند توزیع و فروش کالا، ضمن حمایت از تولیدکنندگان سخت‌کوش استان، مانع از احتکار، گران‌فروشی و سوءاستفاده‌های احتمالی شود.

سید ابوالفضل وکیلی با بیان اینکه در این سامانه، عرضه گوشت مرغ از ابتدای جوجه‌ریزی رصد آغاز و با خوداظهاری مرغداری، تحویل مرغ زنده به کشتارگاه، ثبت ضایعات، تسویه حساب با مرغدار، کشتار مرغ و اظهار تولید، تخصیص سهمیه به عاملین فروش و توزیع مرغ به بازار مصرف قابل ردیابی و مدیریت می‌باشد تاکید نمود: در این سامانه جهت رفاه حال مصرف کننده، خرید مرغ بر اساس حجم تعیین شده در بازه زمانی معین انجام شده و با شفاف سازی صورت گرفته امکان خرید تسهیل می‌گردد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی، همچنین در این راستا استان یزد را با تولید سالانه 59 هزار تن گوشت مرغ جزو استان‌های پیشتاز در این زمینه بر شمرد که بیش از نیمی از این میزان تولید به استان‌های دیگر صادر می‌شود.

وکیلی اظهار امیدواری نمود با راه‌اندازی این سامانه و همکاری بیش از پیش تولیدکنندگان و عموم مردم، شاهد توزیع عادلانه و بدون دغدغه این کالا باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه