English

حسن زرگوشی:

برنامه ریزی دقیق باعث پیشرفت کار در تعمیرات اساسی امسال شد

رئیس برنامه ریزی و روشهای تعمیراتی شرکت پالایش گاز ایلام از برنامه ریزی دقیق و پایش موثر تعمیرات اساسی سال جاری خبر داد.

برنامه ریزی دقیق باعث پیشرفت کار در تعمیرات اساسی امسال شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حسن زرگوشی رئیس برنامه ریزی و روشهای تعمیراتی شرکت پالایش گاز ایلام افزود: واحد برنامه ریزی و روشهای تعمیراتی (متد) بعنوان یکی از زیر مجموعه های اداره تعمیرات با توجه به ماهیت کار و شرح وظائف محوله مطابق روال معمول، پس از پایان هر تعمیرات اساسی و در طول سال اقدام به تهیه و تدوین لیست دستگاههای ثابت و دوار، تجهیزات برقی و ابزار دقیقی، طرح های اصلاحی ابلاغی و سایر موارد تعمیراتی که نیاز به توقف تولید دارند، برای تعمیرات اساسی سال بعد می کند.

وی اظهار داشت: تهیه ساختار شکست برنامه تعمیرات اساسی برای هر دستگاه، برآورد زمان مورد نیاز جهت فعالیت ها، برآورد لیست نیازمندی ها شامل ابزار الات، قطعات یدکی و مواد مصرفی، داربست بندی، جرثقیل،، تدوین برنامه زمانبندی شده برای ابلاغ به سرپرستان اجرایی، همراه با سازماندهی نیروی انسانی و عوامل، بخش دیگری از فعالیت های مهم این واحد می باشد.

رئیس برنامه ریزی و روشهای تعمیراتی شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: یکی از مهمترین وظائف این واحد در تعمیرات اساسی، کنترل و پایش برنامه زمانبندی، با هدف جلوگیری از انحراف، حین اجرای فعالیت ها مطابق برنامه مصوب بوده و در صورت تاخیر و عقب افتادگی از برنامه، با تشکیل جلسات فوق العاده برای شناسایی عوامل و گلوگاه ها برای جبران عقب ماندگی از برنامه، اقدام لازم تعریف می گردد.

زرگوشی خاطرنشان کرد: تشکیل جلسات روزانه تعمیرات اساسی با حضور مسئولان بهره برداری، بازرسی فنی و مهندسی به منظور بررسی پیشبرد برنامه روزانه تعمیرات اساسی، پایش، ثبت وبروز کردن فعالیت ها در برنامه و حل و فصل موضوعاتی که در حین تعمیرات اساسی بوجود آمده و نیاز به اخذ تصمیم دارند، نیز بخشی از اقدامات مهم در فرایند تعمیرات اساسی است.

رئیس برنامه ریزی و روشهای تعمیراتی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: اولویت بندی کارهای پیش بینی نشده در حین تعمیرات اساسی، پیگیری فراهم نمودن مقدمات و منابع مورد نیاز و افزودن آن به فعالیت های تعمیرات اساسی دریک برنامه جداگانه بعنوان برنامه الحاقی و سپس پایش آن جهت اجرا را از دیگر اقدامات مهم این واحد برشمرد.

زرگوشی افزود: در مجموع در برنامه تعمیرات اساسی  سال جاری بیش از2 هزارو 500 فعالیت برنامه ریزی شده ، مورد کنترل و پایش قرار گرفت و خوشبختانه تمامی اهداف از پیش تعیین شده در این تعمیرات با برنامه ریزی دقیق و پایش موثر محقق گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه