English

مدیر شرکت ماهر محور موفقیت:

توهم موفقیت آسانسوری یکی از چالش های امروز کشور است

مدیر شرکت ماهر محور موفقیت گفت: یکی از چالش های امروز در کشور توهم موفقیت آسانسوری است .

توهم موفقیت آسانسوری یکی از چالش های امروز کشور است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حسین فرهادی در نشست خبری بررسی چالش ها و فرصت های اشتغال وکارآفرینی در رشته مهندسی برق در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: اولین چالش  ما در کشور از بین رفتن امید در بین آحاد جامعه است و توهم موفقیت آسانسوری یکی دیگر از چالش های کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه موفقیت آسانسوری مهم ترین چالش در جامعه است، گفت: در چامعه مهندسین ما تولید مدرک مهندسی بسیار بالاتر از خود مهندسی در کشور است و نظام آموزشی غلط در کشور از دیگر چالش های صنعت برق در کشور است.

 این کارآفرین برتر با اشاره به ضرورت صادرات به عنوان یکی از نیازهای کشور بیان کرد: در حال حاضر صادرات در کشور ما از نوع صادرات نیروی انسانی است که بابت آن نیز پول دریافت نمی کنیم.

فرهادی ادامه داد: در شرایط ناامیدکننده است که می توان  با تکیه بر تخصص و مهارت و اعتماد به نفس و خودباوری به موفقیت رسید.

وی با بیان اینکه ما در شرکت ماهر بر روی تفکر دانش پذیران کار می کنیم، گفت: در مرحله نخست باید مهارت عمومی یعنی مذاکره، اقناع، نحوه ارتباط با کارگر و کارفرما  و در مرحله بعد مهارت های تخصصی به مهندسان برق آموزش داده شود.

 فرهادی با اشاره باینکه در شرکت ماهر آموزش ها به صورت مهارت محور  است ، توضیح داد: صنعت برق تنها معطوف به تولید نیست و این صنعت شامل مشاوره، تعمیرات، آموزش، تامین کننده، فروشنده تجهیزات در بین کشورهای همسایه، بازاریابی صنعتی و غیره است.

 در ادامه نیز حسن فرهادی بیان داشت: از جمله ضعف های دانشگاه ها در کشور این است که افراد را برای گذشته آماده می کنند نه برای آینده، در حالیکه باید یک تحول اساسی در دانشگاه ها صورت گیرد.

وی در ارتباط با آموزش مهارت ها در شرکت ماهرگفت: در حوزه مهندسی برق نیازمند دو ‌نوع مهارت عمومی و ‌تخصصی هستیم که بخش بزرگی از این  چالش ها به سیستم موجود مربوط است.

این کارآفرین برتر ادامه داد: یکی از چالش ها در این صنعت برندسازی و شبکه سازی افراد در این حیطه است و برقراری ارتباط موثر با دیگران است.

 فرهادی تصریح کرد: در حوزه مهندسی صنعت برق اگر چالش هایی از جمله  تبادل ارز، جابجایی ماشین آلات و ... برطرف گردد، بهترین فرصت برای صادرات دراین حوزه مهیا می شود.

وی گفت: شرکت ماهر محور موفقیت در صنعت آموزش با برگزاری دوره های آموزشی صنعتی دررشته برق و آلمان، ترکیه و ...یکی از قوی ترین مجموعه های آموزشی صنعتی در خاورمیانه است.

به گزارش موج؛ شرکت ماهر یک هلدینگ آموزشی و اجرایی فعال در صنعت برق و مکانیک است که با اجرای بیش از 200 پروژه صنعتی در صنایع عمرانی ، نظامی، فولاد ، پتروشیمی ، غذایی ، دارویی و ... یکی از شرکتهای پیشتاز در صنعت برق و اتوماسیون صنعتی کشور است.

پورسعید

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه