English

فرنام حامد خبر داد:

صدور ۷۶ فقره پروانه تولید و مجوز مشاغل خانگی در بیله سوار

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بیله‌سوار از صدور 76 فقره پروانه تولید انفرادی و مجوز مشاغل خانگی طی 6 ماهه امسال در این شهرستان خبر داد.

صدور 76 فقره پروانه تولید و مجوز مشاغل خانگی در بیله سوار

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، فرنام حامد ، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بیله‌سوار در تشریح عملکرد ۶ ماهه اول امسال گفت: در بخش صنایع‌دستی شاهد صدور 44 فقره پروانه تولید انفرادی و 32 فقره مجوز مشاغل خانگی بوده‌ایم.

وی از پاسخ به 45 مورد از استعلامات در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: در حوزه میراث‌فرهنگی در این مدت مرمت برج آرامگاه ادولو، رسیدگی به گزارشات حفاری غیرمجاز به تعداد هفت مورد و 280 مورد بازدید از آثار تاریخی شهرستان انجام شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بیله‌سوار ثبت اشتغال در سامانه رصد اشتغال و پنجره واحد برای 28 نفر، صدور مجوز فعالیت گردشگری کشاورزی به تعداد دو مورد، صدور یک پروانه بهره‌برداری مجتمع خدماتی رفاهی و گردشگری و تحویل و واگذاری سه مجتمع خدماتی و بهداشتی بین‌راهی را از جمله اقدامات در نیمه نخست امسال عنوان کرد.

حامد افزود: معرفی قابلیت‌های گردشگری شهرستان با مشارکت کتابخانه عمومی بیله‌سوار در فضای مجازی از جمله اقدامات در راستای رونق گردشگری شهرستان و معرفی ظرفیت‌ها بود که در همین راستا مراسم روز شهرستان نیز در سوم شهریور برگزار شد.

وی ادامه داد: در نیمه نخست امسال عملیات اجرای زیرساخت منطقه گردشگری گلی بلاغ آقاکندی نیز آغاز شده که برای این طرح 20 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه