English

حمید رضا نوری:

امسال ۸۲ هزار تُن شکر در خراسان رضوی توزیع شده است

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی بیان کرد: با عقد قرارداد تصفیه شکر خام دولتی با کارخانه های قند و شکر در خراسان رضوی برای افزون بر سه هزار نفر اشتغال زایی شده است.

امسال ۸۲ هزار تُن شکر در خراسان رضوی توزیع شده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حمید رضا نوری مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: توزیع ۸۲ هزار تُن شکر به نرخ دولتی در استان طی نیمه نخست امسال.

نوری در ادامه این خبر تصریح کرد: با هدف بهره گیری از توان بخش خصوصی، امسال افزون بر ۱۷۲ هزار و ۶۳۰ تن شکر خام نیز وارد استان شده و برای استحصال شکر سفید بین ۶ کارخانه قند و شکر توزیع شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی همچنین متذکر شد: با عقد قرارداد تصفیه شکر خام دولتی با کارخانه های قند و شکر در خراسان رضوی برای افزون بر سه هزار نفر اشتغال زایی شده است.

وی در مورد توزیع شکر در خراسان رضوی تصریح کرد: از مجموع بیش از ۸۲ هزار تن شکر توزیع شده طی ۶ ماه گذشته از سال جاری بیش از  هزار و ۸۰۰ تن طی ماههای محرم و صفر در بین هیات‌های مذهبی و موسسات خیریه توزیع شده است.

نوری ادامه داد: میزان توزیع برنج در خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: طی ۶ ماهه ابتدایی امسال بیش از هفت هزار و ۵۵۵ تن انواع برنج در استان خراسان رضوی توزیع شده است که از این میزان تنها هزار و ۷۴۴ تن آن برنج توزیعی در بین موسسات خیریه و هیاتهای مذهبی طی ماه محرم و صفر امسال بوده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی عنوان کرد: تا کنون بیش از پنج هزار و ۸۵۱ تُن برنج هندی با قیمت ۱۷۰ هزار ریال و ۸۸۱ تُن برنج پاکستانی با قیمت ۱۹۰ هزار ریال و همچنین ۸۲۳ تُن برنج تایلندی با قیمت ۱۱۰ هزار ریال روانه بازار مصرف شده است.

نوری در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: این استان در حال حاضر از ذخیره قابل اطمینانی در تامین شکر و برنج برخوردار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه