English

احمد موسوی:

مرسولات خارجی پست خراسان رضوی، ۹۰ درصد افزایش پیدا کرده است

مدیرکل پست خراسان رضوی بیان کرد: عسل، زعفران، قالیچه و دارو‌های گیاهی به عنوان عمده امانات صادراتی پست استان است که عمدتا به کشور‌های اروپایی، استرالیا، چین و کانادا ارسال می‌شود.

مرسولات خارجی پست خراسان رضوی، ۹۰ درصد افزایش پیدا کرده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، احمد موسوی مدیرکل پست خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: ارسال مرسولات امانی تجاری توسط پست استان به خارج از کشور در ۶ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۹۰ درصد افزایش یافته است.

موسوی در ادامه این خبر اضافه کرد : در نیمه نخست امسال پنج هزار و ۸۱۷ مرسوله پستی تجاری از استان به کشور‌های خارجی ارسال شده است در حالی که این رقم پارسال سه هزار و ۱۲ مرسوله بوده است.

مدیرکل پست خراسان رضوی همچنین اظهار کرد: بعد از پایتخت، خراسان رضوی تنها استانی است که می‌تواند امانات تجاری خارجی خود را به خارج از کشور پست کند و همین مساله فرصت خوبی برای تجار، صادرکنندگان و هم استانی‌ها فراهم کرده است.

 وی در ادامه تصریح کرد: عسل، زعفران، قالیچه و دارو‌های گیاهی به عنوان عمده امانات صادراتی پست استان خراسان رضوی است که عمدتا به کشور‌های اروپایی، استرالیا، چین و کانادا ارسال می‌شود.

 موسوی متذکر شد: شمار واحد‌های پستی استان ۳۹۵ واحد می باشد و ۳۶۵ واحد از این تعداد شهری و ۲۸۸ واحد نیز در قالب دفاتر پیشخوان شهری و روستایی است.

مدیرکل پست خراسان رضوی در ادامه گفت: ۲۵۷ نفر به عنوان موزعان شهری و ۲۱۲ نفر نیز به عنوان موزعان واحد‌های روستایی با اداره کل پست خراسان رضوی همکاری دارند.

موسوی در خاتمه خاطرنشان کرد: مجموع مرسولات وارده و صادره استان خراسان رضوی در نیمه نخست امسال حدود ۱۰ میلیون مرسوله بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه