English

افتتاح کانکس امید برای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کودکان

با هدف ترویج فعالیت های فرهنگی و هنری کودکان حاشیه شهر یزد، کانکس امید در یزد افتتاح شد.

افتتاح کانکس امید برای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کودکان

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مراسم افتتاحیه کانکس امید برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان در مناطق آسیب‌دیده و حاشیه‌ شهر یزد  مصادف با هفته جهانی کودک، از سوی  سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،  اداره کل آموزش و پرورش  و اداره کل اتباع و امور خارجی استان در مدرسه "سیدمحمد بهادری" واقع در محله صدرآباد افتتاح شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد:  عضو شورای شهر یزد در این مراسم  با عرض تبریک روز جهانی کودک به همه ی آینده سازان این شهر و دیار گفت: ما به عنوان مسئولین استان تمام همت و تلاش مان این است که آینده خوبی برای کودکان رقم بزنیم و در این مسیر  به همفکری، مشورت و درخواست مطالبه خانواده ها و کودکان نیازمند هستیم.

" فخرالسادات خامسی"  با ابراز امیدواری از نتایج خوب برنامه ریزی در حوزه کودک افزود: شهرداری و فعالان حوزه کودک باتوجه به دغدغه های مهم این قشر از جامعه به طور ویژه ای در حوزه کودک، در  مدیریت شهری، برنامه ریزی دارند و امیدواریم کودکان و خانواده ها از برنامه ریزی های انجام شده استقبال کنند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هم در این مراسم با بیان شعار هفته ملی کودک با عنوان  «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» گفت: باتوجه به اهمیت دوران کودکی و ویژگی ها و نیاز های خاص کودکان باید در جهت ارتقای سطح آگاهی خانواده ها فعالیت کرد و بستر مناسبی برای پرورش کودکان و توجه به حقوق کودکان فراهم شود.

عالیه قوامی افزود: در نظر داریم پیک امید بصورت سیال در استان یزد و شهرستان ها صورت گیرد تا همه ی کودکان استان بتوانند از برنامه ها و آموزش های فرهنگی بهره مند شوند و از نظر مالی برای سیال کردن این کانکس نیاز به حمایت افزون مسئولان استان هستیم.

گفتنی است: در این مراسم که به مناسبت روز جهانی کودک و هفته کودک برگزار شد، "سیدمحمد رستگاری" فرماندار یزد، "اعظم کاظمی" مدیرکل امورزنان و خانواده استانداری، "حمید عزیزیان" مدیرکل امور دفتر اجتماعی استانداری، "حسین ابوطالبی" مسئول اجرایی اداره شهر دوستدار کودک شهرداری یزد و "فخرالسادات خامسی" عضو شورای شهر  حضور داشتند و از کودکان برتر در زمینه های هنری و فرهنگی و مربیان آنها تجلیل به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه